Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 - jeg har skrevet over 2000 innlegg her på denne siden. De fleste omhandlende samfunnsdebatt, politikk, familie og samlivs- relasjoner. Jeg har lagt ut TRE bilder av kroppen min. TRE! Synes det er spesielt at dette har vært mer motiverende for enkelte av dere til å ta kontakt på p.m enn de resterende 2000 innleggene mine omhandlende andre (og langt mer interessante) - tema..andre kvinner eller menn her som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Det har vært tråd om dette temaet før. Er det så viktig da? Hva så om noen tar kontakt. Det er bare å overse, svare eller blokkere. Anonymkode: b76d0...a39 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Er det så veldig overraskende? Ser jo hvordan de kvinnene som er veldig aktive på seksualitetsforumet og som legger ut bilder av seg selv blir hyllet av noen menn som henger her inne. De mannfolka er sikkert bare på seksualitet og i alle bildetrådene Derfor har de nok ikke lest de andre innleggene dine Anonymkode: 5d207...0e2 5
Gjest canacas Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Jeg ble mer kontaktet før jeg la ut bilde, enn nå
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Det kan også være at de andre 2000 innleggene dine ikke er så motiverende for PM-kontakt. Anonymkode: b76d0...a39
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært tråd om dette temaet før. Er det så viktig da? Hva så om noen tar kontakt. Det er bare å overse, svare eller blokkere. Anonymkode: b76d0...a39 Har ikke sett denne tråden du refererer til. Såklart det ikke er "så viktig", men ærlig talt; særdeles få av temaene her på KåGe er "så viktig".. OG: Om de aldri har gidda å sende meg p.m vedrørende de nesten 2400 andre innleggene mine så ikke forvent å få svar om du skriver kun for å kommentere åssen kroppen min ser ut. Lurer også forøvrig på hva som feiler slike folk. Endret 28. januar 2017 av noe tilfeldig
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg ble mer kontaktet før jeg la ut bilde, enn nå Hahahahah!!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Har ikke sett denne tråden du refererer til. Såklart det ikke er "så viktig", men ærlig talt; særdeles få av temaene her på KåGe er "så viktig".. OG: Om du aldri har gidda å sende meg p.m vedrørende de nesten 2400 andre innleggene mine så ikke forvent å få svar om du skriver kun for å kommentere åssen kroppen min ser ut. Lurer også forøvrig på hva som feiler slike folk. Jeg? Jeg har da ikke sett kroppen din og er heller ikke interessert. Jeg bare kommenterer tråden. Anonymkode: b76d0...a39
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være at de andre 2000 innleggene dine ikke er så motiverende for PM-kontakt. Anonymkode: b76d0...a39 Jo, det er de. har blitt kontaktet av både kvinner og menn også, på grunnlag av nettopp disse 2000 innleggene. Det har utviklet seg til dype langvarige samtaler og i enkelte tilfeller vil jeg våge meg til å kalle det genuint vennskap. Men så er det visse NEK her inne da som ser litt kropp også er det tydeligvis p.m tid for deres del...
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det så veldig overraskende? Ser jo hvordan de kvinnene som er veldig aktive på seksualitetsforumet og som legger ut bilder av seg selv blir hyllet av noen menn som henger her inne. De mannfolka er sikkert bare på seksualitet og i alle bildetrådene Derfor har de nok ikke lest de andre innleggene dine Anonymkode: 5d207...0e2 Begynner å forstå det nå.
WubWub Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være at de andre 2000 innleggene dine ikke er så motiverende for PM-kontakt. Anonymkode: b76d0...a39 Jeg syntes det. @Raven.WritingDesk er en frisk pust og hun har mange veloverveide og gode meninger. Når jeg sendte henne en PM for å bable litt så var det pga personligheten hennes og bidragene på forumet. Hadde på det tidspunktet ikke sett noen bilder av a på forhånd. Er ganske sikker på at mange deler mitt synspunkt. Endret 28. januar 2017 av WubWub 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg syntes det. @Raven.WritingDesk er en frisk pust og hun har mange veloverveide og gode meninger. Når jeg sendte henne en PM for å bable litt så var det pga personligheten hennes og bidragene på forumet. Hadde på det tidspunktet ikke sett noen bilder av a på forhånd. Er ganske sikker på at mange deler mitt synspunkt. Etter disse p.m'ene har jeg også innsett at jeg setter veldig stor pris på de som har tatt kontakt på grunnlag av innlegg jeg har skrevet, meninger jeg har hatt og ulike diskusjoner jeg har deltatt i.
Gjest canacas Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Etter disse p.m'ene har jeg også innsett at jeg setter veldig stor pris på de som har tatt kontakt på grunnlag av innlegg jeg har skrevet, meninger jeg har hatt og ulike diskusjoner jeg har deltatt i. Jeg tok kontakt med deg pga en krangel jeg observerte da, vet ikke helt hvordan vi skal definere det
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 (endret) Jeg har aldri lagt ut bilde, men får meldinger innimellom om nix og nada innimellom sjøl - da kun om man har kommentert noe på seksualitet. Type ønske om sexchatting mer eller mindre. Har mottatt endel meldinger ellers og, men da er det mer lengre type spørsmål/meldinger som åpenbart handler om innhold og mer sånn at man har kjent til stilen over tid lissom. Og det er jo hyggelig. Men asså, du VAR jo digg på bilder da, så du får ta skylda sjøl Men oppsummert sett så tar nok de samme mannfolka kontakt med mange, og sender de samme meldingene. Til alle. Akkurat som på sexchatteplasser Endret 28. januar 2017 av NorahLudoAllis
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Jeg tok kontakt med deg pga en krangel jeg observerte da, vet ikke helt hvordan vi skal definere det Tørr ikke svare fordi da kommer vel AB-mobben og halshugger meg her 😜 (Jeg har forøvrig økt p.m kontakten min med deg etter du la ut puppebilder, har du ikke lagt merke til det, Hæ??)
WubWub Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Etter disse p.m'ene har jeg også innsett at jeg setter veldig stor pris på de som har tatt kontakt på grunnlag av innlegg jeg har skrevet, meninger jeg har hatt og ulike diskusjoner jeg har deltatt i. Du er en fantastisk samtalepartner med mange spennende refleksjoner og tanker som ikke bare utfordrer - men også stimulerer en til å tenke utenfor boksen. Du fortjener å bli satt pris på for mer enn bare det ytre da du også har et fantastisk oppegående sinn
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 Altså, hvorfor legger man egentlig ut bilde? Det må jo være noe du vil oppnå med det? Oppmerksomhet, komplimenter eller kontakt med andre. Vil man ikke ha meldinger pga bilder så legger man ikke ut bilder. Det er ikke så vanskelig å tenke seg til, vel? Anonymkode: c6c10...0fa 17
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #18 Skrevet 28. januar 2017 2 minutter siden, NorahLudoAllis skrev: Jeg har aldri lagt ut bilde, men får meldinger innimellom om nix og nada innimellom sjøl - da kun om man har kommentert noe på seksualitet. Type ønske om sexchatting mer eller mindre. Har mottatt endel meldinger ellers og, men da er det mer lengre type spørsmål/meldinger som åpenbart handler om innhold og mer sånn at man har kjent til stilen over tid lissom. Og det er jo hyggelig. Men asså, du VAR jo digg på bilder da, så du får ta skylda sjøl Men oppsummert sett så tar nok de samme mannfolka kontakt med mange, og sender de samme meldingene. Til alle. Akkurat som på sexchatteplasser Takk for det. Jeg er gift, så det er uansett liten vits i å ta kontakt med meg på p.m for å sjekke meg opp.., MEN; om du er mann (eller kvinne for den del..) - og utelukkende tar kontakt for å si at kroppen til vedkommende ser ut sånn eller sånn, og forventer å få en samtale uttav det; ja; da erru virkelig dum som et brød!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #19 Skrevet 28. januar 2017 Har lagt ut 2 bilder. I to forskjellige bildetråder. Fikk et par meldinger fra menn som likte kroppen min og utseende mitt. Jeg sa pent takk, men så lurte de på om jeg var singel, alder, hvor jeg bodde osv. Da gadd jeg ikke å svare. Anonymkode: 04400...7b3
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 28. januar 2017 #20 Skrevet 28. januar 2017 (endret) 15 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Takk for det. Jeg er gift, så det er uansett liten vits i å ta kontakt med meg på p.m for å sjekke meg opp.., MEN; om du er mann (eller kvinne for den del..) - og utelukkende tar kontakt for å si at kroppen til vedkommende ser ut sånn eller sånn, og forventer å få en samtale uttav det; ja; da erru virkelig dum som et brød! Lite vits og liten vits, det er du er gift er bare et pluss. MILF og alt det der Men samtale om kropp er nok ikke det de vil ha, gitt. Mer nudes, hønepics, sexchatting og sånt. Ikke monogam kjærleik Innlegget er ryddet for sitering av svar til slettet innhold. Yvonne (mod) Endret 29. januar 2017 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå