Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som jobber full tid i dagligvarekjedene, kan du si noe om hvordan en typisk måned ser ut arbeidstidmessig. Når på døgnet du jobber, fordeling av skift etc?

Anonymkode: 219ae...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulltid har jeg jobbet slik: 

7-15 tre dager i, 7-13 en dag i uken, en fast kveldsvakt 17-23 og dagvakt annenhver helg. Jobber også ekstra timer når det trengs. 

Anonymkode: 3f371...d57

Skrevet
På 28.1.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Fulltid har jeg jobbet slik: 

7-15 tre dager i, 7-13 en dag i uken, en fast kveldsvakt 17-23 og dagvakt annenhver helg. Jobber også ekstra timer når det trengs. 

Anonymkode: 3f371...d57

Er dette "normen", eller finnes det andre varianter ved fulltid?

Skrevet

Dette lurer jeg også litt på👆dytt

Anonymkode: 33d0b...c28

Skrevet

Jobber nesten fulltid i Coop (har 94 % stilling), og jobber bare seint seint seint omtrent :(. Har stengevakt hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag. Fri hver torsdag, og jobber 4 av 6 lørdager, men der har jeg heldigvis bare 1 sein.

Skrevet

Tror det er vanskelig å finne en "norm" her, for det er en kabal som skal gå opp når det gjelder åpningstider, antall ansatte og hvor mange som trenger å være på jobb til ulike tider. Jeg jobbet deltid i dagligvarebutikk som var åpen 8-22 hverdager, og 8-20 på lørdager. De som jobbet fast hadde vakt 8-16 fire hverdager, og én seinvakt 16-21/22. I tillegg jobbet de annenhver lørdag 8-14. Men det var jo noen som hadde andre løsninger. Én ungkar (som foretrakk kveldsvakter) hadde to dagvakter, to kveldsvakter, fri hver fredag og så jobbet han senvakt hver (!) lørdag av egen fri vilje. Han elsket de lørdagsvaktene, tro det eller ei..

Anonymkode: 4ddd3...4b2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er vanskelig å finne en "norm" her, for det er en kabal som skal gå opp når det gjelder åpningstider, antall ansatte og hvor mange som trenger å være på jobb til ulike tider. Jeg jobbet deltid i dagligvarebutikk som var åpen 8-22 hverdager, og 8-20 på lørdager. De som jobbet fast hadde vakt 8-16 fire hverdager, og én seinvakt 16-21/22. I tillegg jobbet de annenhver lørdag 8-14. Men det var jo noen som hadde andre løsninger. Én ungkar (som foretrakk kveldsvakter) hadde to dagvakter, to kveldsvakter, fri hver fredag og så jobbet han senvakt hver (!) lørdag av egen fri vilje. Han elsket de lørdagsvaktene, tro det eller ei..

Anonymkode: 4ddd3...4b2

Takker for svar.  Ser på mulighetene i forhold til det å være aleneforelder og en slik jobb. Det er vel kanskje slik at nyansatte får de mest ugunstige arbeidstidene?

Skrevet
2 timer siden, Smilefjeset87 skrev:

Jobber nesten fulltid i Coop (har 94 % stilling), og jobber bare seint seint seint omtrent :(. Har stengevakt hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag. Fri hver torsdag, og jobber 4 av 6 lørdager, men der har jeg heldigvis bare 1 sein.

Har du mye UB tillegg i mnd da?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mye UB tillegg i mnd da?

Rundt 2500-3000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...