Gå til innhold

Han dusjer sjelden, vanskelig å være intim med han. Hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fyr, men har et problem med at det kan gå opp til fire dager før han dusjer. Han lukter ikke svette, men jeg synes det er litt ekkelt, og så får han litt fett hår. Blir vanskelig for meg å være intim med han for synes han er litt ekkelt. Har spurt han hvorfor han ikke dusjer oftere, men han sier han ikke har behov for å dusje så ofte. Hvordan kan jeg få han til å dusje oftere? Er veldig liten dusj her så kan ikke si at vi begge kan gå i dusjen heller. 

Anonymkode: 4ecaa...dd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få han til å vaske seg med klut. Det er dødens viktig å vaske seg med klut.

Anonymkode: c7281...6a1

• Liker 13
Skrevet

Si rett ut at hvis ikke han dusjer ofterer, så blir det ikke noe på ham. 

• Liker 37
Skrevet
3 minutter siden, The Kitten skrev:

Si rett ut at hvis ikke han dusjer ofterer, så blir det ikke noe på ham. 

Dette burde funke.

Anonymkode: f3717...9f3

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få han til å vaske seg med klut. Det er dødens viktig å vaske seg med klut.

:fnise: 

Anonymkode: c090f...c10

• Liker 5
Skrevet

Ingen dusj = ingen sex. Klar tale og så enkelt som det.

• Liker 15
Skrevet

Ja,bare si det rett ut. Ikke noe vits i å hinte eller noe sånt.

• Liker 6
Skrevet

Si i klartekst. Ok, han har ikke behov å dusje så ofte. Du har! Om han ikke dusjer oftere eller før dere treffes så stå over sex Tipper det er en konsekvens han forstår. 

Anonymkode: baddc...c1e

• Liker 7
Skrevet

Hvis han vasker seg hver dag så er vel dusj hver 4.dag innafor. Folk som trener eller er plaget med veldig dårig kroppslukt bør dusje daglig. Utenom det anbefales det å dusje et par ganger i uka. Man skal nemlig ikke dusje for ofte heller.

Anonymkode: 7adf7...1f0

• Liker 4
Skrevet

hvorfor er det dødens viktig å vaske seg med klut?

Anonymkode: e85e0...921

• Liker 2
Skrevet

For min del så hadde det vært dealbreaker altså, god hygiene er set viktig for meg og takler dårlig vonde kroppslukter som lett kunne vært vasket bort med en rask dusj. Synes ikke det blir det samme å bare vaske seg med klut da man ofte bare gnir ting utover. Sekreter og kroppsvæsker må liksom skylles vekk.

Anonymkode: f26a9...7fa

• Liker 4
Skrevet

ÆSJ! Dårlig hygiene kan gi deg sykdommer, så ingen dusj-ingen sex. Hadde samme med exen, han pusset  ikke tennene heller...........:spy:

Anonymkode: 9b0a4...75a

• Liker 2
Skrevet

Fysj. Jeg hadde ikke taklet det, man bør dusje minst annenhver dag eller i det minste vaske seg skikkelig daglig!

Skrevet

Det mangler sikkert noen antenner. Visst jeg ikke føler meg ren så vil jeg heller ikke være intim med noen. Føler at det er en respekt man viser til motparten, ta ansvar for hygienen, Visst det blir tilbud om sex og jeg har hatt en lang dag, så vil jeg alltid si at jeg trenger en dusj først (av og til mest for min egen del)

• Liker 3
Skrevet

Typisk for mange menn, de slurver med hygienen!

Anonymkode: a550d...3d8

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det dødens viktig å vaske seg med klut?

Anonymkode: e85e0...921

• Liker 2
Skrevet

4 dager uten å lukte svette???? Det er fantastisk!

Vasker han penis? Om han ikke lukter, og vasker penis, så hadde jeg kjørt på. De hadde jo sex i grøfter og høyballer før i verden og ble ikke syke av det. Det er jo "naturlige" stoffer han har på seg når han ikke har dusjet på noen dager. Lurer på om det har positiv effekt på immunforsvaret å dusje så sjelden, da han bevarer det sunne bakterielaget på huden som beskytter mot sykdommer lenger. (Det finnes "snille" bakterier på huden vår som fjerner sykdomsbakterier)

Anonymkode: cb175...a9c

• Liker 5
Skrevet

Eksen (ja, eksen...) ble slappere og slappere med personlig hygiene, jeg sa ifra på en ordentlig måte at det ikke føltes ok at han ikke dusjet eller pusset tenner, og at jeg fikk problemer med å være intim. Man vil jo verken kysse eller være helt inntil noen som verken kjennes ren ut når man tar på dem eller dersom de lukter. Æsj. Synes også det vitner om at man tar ting for gitt, at det liksom ikke er viktig å ta seg litt godt ut for partneren sin. Nei. Bare nei.

• Liker 1
Skrevet

Støtter at du bare må si det rett ut. Fortell at det er viktig for deg og at du finner han mer attraktiv om han er nydusjet før sex.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ÆSJ! Dårlig hygiene kan gi deg sykdommer, så ingen dusj-ingen sex. Hadde samme med exen, han pusset  ikke tennene heller...........:spy:

Anonymkode: 9b0a4...75a

Vås, å dusje mindre gir deg ikke sykdommer, i motsetning til å dusje for mye så kan det være verre. 

Men for sexen sin skyld så er det greit med litt hygiene. 

Tennene bør jo helst pusses hver dag. 

Anonymkode: 3886f...2f5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...