AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Har prøvd sukker en tid og sendt noen meldinger. Jeg sender ut en del meldinger til forskjellige jenter som ser bra eller ok ut på bildene og som har skrevet litt tekst der. Jeg får noen svar, men ganske få svar. Er det slik at dere damer får postkassa full der? Er forresten en mann på 30 og sender til damer i alderen 25-35 år som jeg ser som min hovedmålgruppe. Er veldig vanskelig å få noe svar der som mann. Anonymkode: d4605...c6c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Ja. Kvinner i den alderen får mange, mange meldinger. Gjør du en jobb for å skrive gode meldinger da? Anonymkode: cafe9...549
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Jeg får 0. Og nei, jeg ser ikke ut som fanden selv. kvinne - 30 Anonymkode: 1040b...56f 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får 0. Og nei, jeg ser ikke ut som fanden selv. kvinne - 30 Anonymkode: 1040b...56f Har du et bilde av grei kvalitet da? Vinkel, omstendigheter etc. Anonymkode: cafe9...549
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du et bilde av grei kvalitet da? Vinkel, omstendigheter etc. Anonymkode: cafe9...549 Ja, det har jeg, har flere bilder, i ulike settinger, noen med og uten sminke. Jeg tar også kontakt med menn, får sjeldent svar, men gjør jeg det, er det ingen oppfølgingsspørsmål fra dem. Tror folk er litt lei av datingsider, og gidder ikke gjøre en innsats lenger. Det er ihvertfall stor forskjell på denne gangen jeg er singel, og forrige gang. Da var det ikke vanskelig å få kontakt med noen, både får treff/dating/samtaler. Anonymkode: 1040b...56f 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Nå vet jeg ikke hva som er mye, men har fått 6 meldinger bare i dag. Jeg er 26 år. Anonymkode: 61acc...fab
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Jeg er i slutten av 30 årene, men sist jeg var på sukker så fikk jeg en god del meldinger den første uke jeg hadde registrert meg (kanskje 3-4 pr dag), så roet det seg til et par meldinger pr uke. Men det skal sies at jeg hadde satt det geografiske området veldig lite da, så det var ikke mengder av aktuelle menn. Jeg er også helt middels pen, ingen stor skjønnhet, men slank/trent med lyst, halvlangt hår. Var der ikke stort mer enn en mnd da, for jeg møtte en som jeg begynte å date, og da droppet jeg sukker. Anonymkode: 69f1c...0ad
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 En kommentar til, du sier du sender melding til damene som ser bra ut og har skrevet litt der, men holder du deg til de du matcher godt med der? dvs helst over 90%. Og når du sendre melding, skriver du noe som viser at du faktisk har lest profilen, og funnet noe der som gjør at du er interessert? Hvis du er av de som bare sender et "Hei", Eller "Du var jammen vakker" så kommer du aldri til å få svar der inne med mindre du er ekstremt tiltrekkende selv. Anonymkode: 69f1c...0ad 1
OppNedPåAlt Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Altså, jeg har en sukker profil, men uten tekst og bilde, bare for å snoke og få inspirasjon til en eventuell senere profil. Jeg får faktisk meldinger, kanskje 1-2 i måneden. Alt fra om jeg er ute etter noe seriøst, til hvorfor jeg ikke har bilde og om jeg vil snappe... Har også fått "du er skikkelig sexy" når jeg ikke har bilde... Så regner med at damer med bilde får noen meldinger, men de bør vel helst skille seg ut/være av det seriøse slag om de vil svare.
Gjest canacas Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 Antall meldinger på sukker har variert litt. Har hatt profil der to ganger. Fikk jevnt over mange meldinger første gangen (4-5 år siden) og mye (men ikke like mye) siste gangen jeg var der, som var i høst. Det varierer også på aldersgruppe jeg fikk av, for 4-5 år siden var det mye jevnaldrende og eldre, nå sist var det hovedsaklig yngre og svært mye yngre. Sukker ga meg inntrykk av at jeg er hovedsaklig pulemateriale, men ikke kjærestemateriale. Med noen få unntak; jeg fikk førstemeldinger med spørsmål om fruktbarhet, så jeg så vel passe grei nok ut for reproduksjon antar jeg. Har ingen planer om å gi sukker et tredje forsøk
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 Har vært der inne en stund, og får en del meldinger (er i begynnelsen av 30-årene). Men mye useriøst, som andre her og nevner, som "Hei" eller "Du var jammen søt!". Har også funnet ut at flere sender akkurat samme melding til flere jenter (mine venninner, bl.a..).. Synes det er mye mer interessant om man faktisk har tatt seg tid til å se på profilen utenom på profilbildet. Jeg har også skrevet til en del selv, og jeg får og inntrykk av at folk fort mister interessen og ikke helt gidde å engasjere seg lenger. Er nok noe med det at man nå til dags har for mange valgmuligheter, og derfor ikke helt vil ta et valg.. Anonymkode: b97b1...6ce
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært der inne en stund, og får en del meldinger (er i begynnelsen av 30-årene). Men mye useriøst, som andre her og nevner, som "Hei" eller "Du var jammen søt!". Har også funnet ut at flere sender akkurat samme melding til flere jenter (mine venninner, bl.a..).. Synes det er mye mer interessant om man faktisk har tatt seg tid til å se på profilen utenom på profilbildet. Jeg har også skrevet til en del selv, og jeg får og inntrykk av at folk fort mister interessen og ikke helt gidde å engasjere seg lenger. Er nok noe med det at man nå til dags har for mange valgmuligheter, og derfor ikke helt vil ta et valg.. Anonymkode: b97b1...6ce Jeg startet med "hei" og nå har vi hatt kontakt i 3 mnd, og vi begge er interessert i et forhold, så hvorfor er "hei" useriøst? Anonymkode: 73b72...2a7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 På 28/01/2017 den 20.10, AnonymBruker skrev: Jeg får 0. Og nei, jeg ser ikke ut som fanden selv. kvinne - 30 Anonymkode: 1040b...56f Slank deg Anonymkode: 7698d...1f5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 Jeg var der en måneds tid for lol, og fikk enorme mengder meldinger fra alle aldre. Anonymkode: 06bee...546
Sykkelkopp Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært der inne en stund, og får en del meldinger (er i begynnelsen av 30-årene). Men mye useriøst, som andre her og nevner, som "Hei" eller "Du var jammen søt!". Har også funnet ut at flere sender akkurat samme melding til flere jenter (mine venninner, bl.a..).. Synes det er mye mer interessant om man faktisk har tatt seg tid til å se på profilen utenom på profilbildet. Anonymkode: b97b1...6ce Det er hvordan jenta ser på sitt eget utseende i forhold til fyren som er mest avgjørende for svar, ikke vits i å bruke lang tid på å sende melding til en jente som sannsynligvis ikke svarer. Skriver fyren lang melding kan det heller tyde på at han er needy og ikke har fått napp ellers Se, til og med når fyren er mye hottere(skal mye til siden jenter synes nesten alle menn er under gjennomsnittlig pen) er det under 50% sjanse for svar Ikke er det vits i å vise mye personlighet heller. Personligheten blir vurdert etter utseende: Gode nyheter: De som drar på blinddate rapporterer at de har de like fint uavhengig av utseende på daten. Vi burde alle begynne med blinddating i stedet
Hjertefisk Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 Var der ei uke. Fikk meldinger fra ca 15-25 menn i den perioden. Ble etterhvert litt kjedelig med den samme regla med "hei" "hei på deg" "hvordan går det med den frøkna i dag" "jo bare bra og du da" "fint, hva søker du her inne da?" "joa, søker vel den store kjærligheten, gjør ikke du" "jo, hva styrer du med da for tiden" "neh ikke stort, nå skal jeg sy et teppe" "spennende. jeg har nettopp vært på fjelltur. fordi jeg elsker friluftsliv og det er 90% av hva livet mitt dreier seg om" blablabla Forsøkte etterhvert med litt mer orginale tilbakemeldinger. Eller vri over samtalen på noe mer interessant og personlig. Men virka som om de fleste mennene der inne ikke likte det noe særlig, og heller foretrakk den tafatte spørre-regla. Var noen som stakk seg ut da som var kjempeskøy å prate med. Men de bodde på andre siden av landet. Så ble fort lei... 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #17 Skrevet 30. januar 2017 23 minutter siden, Hypnosee skrev: Var der ei uke. Fikk meldinger fra ca 15-25 menn i den perioden. Ble etterhvert litt kjedelig med den samme regla med "hei" "hei på deg" "hvordan går det med den frøkna i dag" "jo bare bra og du da" "fint, hva søker du her inne da?" "joa, søker vel den store kjærligheten, gjør ikke du" "jo, hva styrer du med da for tiden" "neh ikke stort, nå skal jeg sy et teppe" "spennende. jeg har nettopp vært på fjelltur. fordi jeg elsker friluftsliv og det er 90% av hva livet mitt dreier seg om" blablabla Forsøkte etterhvert med litt mer orginale tilbakemeldinger. Eller vri over samtalen på noe mer interessant og personlig. Men virka som om de fleste mennene der inne ikke likte det noe særlig, og heller foretrakk den tafatte spørre-regla. Var noen som stakk seg ut da som var kjempeskøy å prate med. Men de bodde på andre siden av landet. Så ble fort lei... Hehe, mye fake der ute, akkurat som på Facebook der de går litt til en eller annen fjelltopp og knipser et bilde for å vise hvor friluftslufts interessert de er, og etterpå gå tilbake til bilen sin 😁 Gå tur i skogen er greit det, og gjerne overnatte også, men livet handler mye mer enn dette. Og ihvertfall ikke noe å ta med slikt på de første meldingene, men etterhvert så kom vi inn på en slik diskusjon om naturliv Anonymkode: 73b72...2a7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #18 Skrevet 30. januar 2017 54 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det er hvordan jenta ser på sitt eget utseende i forhold til fyren som er mest avgjørende for svar, ikke vits i å bruke lang tid på å sende melding til en jente som sannsynligvis ikke svarer. Skriver fyren lang melding kan det heller tyde på at han er needy og ikke har fått napp ellers Se, til og med når fyren er mye hottere(skal mye til siden jenter synes nesten alle menn er under gjennomsnittlig pen) er det under 50% sjanse for svar Ikke er det vits i å vise mye personlighet heller. Personligheten blir vurdert etter utseende: Gode nyheter: De som drar på blinddate rapporterer at de har de like fint uavhengig av utseende på daten. Vi burde alle begynne med blinddating i stedet LOL. Dette innlegget oppsummerer hvor snodige brukere KG har fått de siste årene. Anonymkode: cafe9...549
Sykkelkopp Skrevet 30. januar 2017 #19 Skrevet 30. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL. Dette innlegget oppsummerer hvor snodige brukere KG har fått de siste årene. Anonymkode: cafe9...549 Takk! En noenlunde original, men kort melding er det beste. Med mindre man har hele dagen
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #20 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slank deg Anonymkode: 7698d...1f5 Takk, får bli anoretiker igjen jeg da. Anonymkode: 1040b...56f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå