Gå til innhold

Hvor finne kjæreste? - med angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har noen venner så føler jeg ikke at jeg kan gå rundt på utesteder alene. Men hvor ellers kan jeg møte en kjæreste? Noen ideer til meg? Jeg er ikke så veldig sosial av meg og syns det er vanskelig å bare ta kontakt med folk jeg ikke kjenner, så mulig internettet funker bedre.. :)

Er jente og under 25 btw

Anonymkode: 4c002...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med akkurat det samme! Har så lyst på kjæreste, men er sjelden ute med venner, så aner ikke hvor jeg skal finne han:tongue:  

Skrevet

Nå finnes det jo mange internettsider og apper? 

Skrevet

Kan jo legge til at jeg selv har fått meg en kjæreste, tidligere forhold, gjennom internett, og det funka bra! Har mange venninner som også har fått seg kjæreste gjennom apper og internett. Så internett og telefon er fremtiden :)

Skrevet

Tinder. Funker bra om du bor i by☺ 

Anonymkode: 0e3da...96e

Skrevet

Vil du ha en kjæreste med angst.. eller haru angst å lurer på hvor du finner en kjæreste uten angst, angst bar . Kanskje? 

Anonymkode: e36ec...696

• Liker 1
Skrevet

Forsøk via nettet. Jeg er en type som aldri går ut på byen heller. For sånne som ikke går ut så er det så fint å ha internett :) 

Skrevet

Si hei til interessante folk du treffer i hverdagen. Det funker vel så bra om ikke bedre enn all denne nettdatinga. 

• Liker 1
Skrevet
På 28.1.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Siden jeg ikke har noen venner så føler jeg ikke at jeg kan gå rundt på utesteder alene. Men hvor ellers kan jeg møte en kjæreste? Noen ideer til meg? Jeg er ikke så veldig sosial av meg og syns det er vanskelig å bare ta kontakt med folk jeg ikke kjenner, så mulig internettet funker bedre.. :)

Er jente og under 25 btw

Anonymkode: 4c002...1f3

Hvor er du fra da ?

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, kontaktannonse og svar til dette,

ninuska_, adm

Skrevet

Match sukker tinder møteplassen osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...