AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hvordan var det? Og hva gjorde dere? Har så lyst å utforske med ei annen jente.. Da jeg var på barneskolealder utforsket jeg med ei venninne, på hverandre og på sofakanten ved humping... Husker dette som veldig godt og vil gjerne høre deres erfaringer. - Jente, 19 Anonymkode: 1fca0...785
AmandaVI Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Har hatt mange jentekjærester. - "Mann, 79." 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Hvis du er jente og vil utforske sammen med jenter så er det jo bare en ting å gjøre: være sammen med jenter og utforske. Enten liker du det eller så liker du det ikke. Just do it. Anonymkode: 4a611...94d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Åååååh endelig en tråd der jeg kan skrive novellen om mine oppvåkningsår Hold deg fast TS, dette blir hett, vått, rått og heftig! Anonymkode: 4fecc...d36
Gjest ytmnd Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Syns jeg hører en svak lyd av skinn som blaffrer fapfapfap
Gjest Newroz Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Jeg ble sammen med ei jente jeg. Var det i fem år. Kan kanskje ikke kalles utforskning når det varte såpass lenge. Hvordan vi gjorde det? I våre dager finnes internett. Et sted som heter Gaysir er et bra sted å starte. Så er det jo bare å gå på date og se om kjemien stemmer. Gjør det den det, kan man gå på en ny data. Akkurat slik som man gjør om man skulle vært i et heterofilt forhold.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har møtt ei Jente på tinder, også møttes vi på byen en gang. Det ble bare litt kyssing, vi snakker av og til på snap men kanskje jeg skal spør henne om å finne på noe? Jeg ble tent av kyssingen, men jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med henne eller noen andre jenter. Dette er forresten ikke en gammel ekkel mann som skriver, men ei jente på 19 som vil høre andres erfsringer. Anonymkode: 1fca0...785 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Jeg er 20 år og har en mannekjæreste. Har alltid hatt lyst til å utforske med noen jenter. Jeg er sikker på legningen min(hetero), men har så syykt lyst til å prøve. Anonymkode: 728b0...e41
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 år og har en mannekjæreste. Har alltid hatt lyst til å utforske med noen jenter. Jeg er sikker på legningen min(hetero), men har så syykt lyst til å prøve. Anonymkode: 728b0...e41 Hvor bor du da? Kanskje vi kunne utforsket litt..☺️☺️ Anonymkode: 1fca0...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå