Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal treffe en fyr i neste uke over en kaffe på kafe. Gruer meg så jævla mye og er så dårlig på sjekking. Hva spør man om? Akkurat det samme man har pratet om på tinder? Har bestemt meg for å kaste meg ut i dating.. er ikke rutinert på det. Gikk ut av et forhold i november.  

Anonymkode: 6b6db...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva favorittfisken hans er

Seriøst

Ikke ta det for seriøst. Målet er å ha det gøy og finne ut om dere har kjemi. Alle studenter kommer til å svare likt på om de jobber eller studerer. Du lærer ingenting om han med det. Alle psykologistudenter kommer til å svare at de studerer psykologi, men du ville bare datet noen få av dem. Så det er ikke essensielt heller. Det som er essensielt er personligheten. Og om han har six pack.

Skrevet
På Saturday, January 28, 2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Skal treffe en fyr i neste uke over en kaffe på kafe. Gruer meg så jævla mye og er så dårlig på sjekking. Hva spør man om? Akkurat det samme man har pratet om på tinder? Har bestemt meg for å kaste meg ut i dating.. er ikke rutinert på det. Gikk ut av et forhold i november.  

Anonymkode: 6b6db...7ef

Vet hvordan det er. Jeg gruer meg helt grusomt til å date og. Har datet en i år men tror ikke det blir han og meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...