Zarina Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 (endret) De vann penispumpene fra bathmate? Jeg bestilte en slik vannpenispumpe for 3 mnd siden og jeg og min partner synes sexen har blitt betraktlig bedre! Rett etter å ha brukt pumpen er han så stor og oppsvilmet at jeg blir helt fylt. Nå etter 3 måneder med bruk av programmet så har han fått bedre utholdenhet, før kunne han holde ut i 5 minutter men nå klarer han over 15 minutter :D Og penisen har blitt 3 cm lengre Flere som har god effekt med pumpen? Kan penisen bli enda lengre? Isåfall så tror jeg han må slutte å bruke pumpen Endret 28. januar 2017 av Zarina
Gjest canacas Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Jeg elsker beskrivende trådtitler. Og jeg elsker reklamer på KG.
Cathrine88 Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 11 minutter siden, canacas skrev: Og jeg elsker reklamer på KG. Hva? Mener du at jeg ikke kommer til å få tre cm lengre penis? Det var de pengene ut av vinduet. 1
Gjest canacas Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Hva? Mener du at jeg ikke kommer til å få tre cm lengre penis? Det var de pengene ut av vinduet. Altså, skyld deg selv med den vanvittige impulskontrollen din. Handle etter 3 minutter lissom
PassionatePatti Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 4 minutter siden, Cathrine88 skrev: Hva? Mener du at jeg ikke kommer til å få tre cm lengre penis? Det var de pengene ut av vinduet. 2 minutter siden, canacas skrev: Altså, skyld deg selv med den vanvittige impulskontrollen din. Handle etter 3 minutter lissom Jaja, det var de sparepengene!
SlemUlv Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 nope, om Kjære blir noe større, kan jeg ikke ha sex med ham og det er en trist tanke. 2
brownbrown Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 ja for de 3 cm gjør jo så jevelig mye bedre
Zarina Skrevet 28. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: nope, om Kjære blir noe større, kan jeg ikke ha sex med ham og det er en trist tanke. ja er det jeg også er redd for, han vil fortsette å buke pumpen men jeg er redd for at han fortsetter å vokse. Så derfor jeg tenkte å høre her om det stopper opp etterhvert eller om den bare fortsetter å vokse.
Sphere Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 Penispumper øker volumet kun midlertidig. Penis blir også ofte oppblåst og virker ikke like stiv. En tidligere partner av meg foretrakk lille meg helt klart uten, da hun kjente stivheten mye bedre. For min del var det også mye mindre følelse i penis. Så det var i det store og det hele et realt bomkjøp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå