Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tjener en sosionom i mnd? 

Anonymkode: 4c39e...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye du tjener i måneden kommer an på hvor du jobber og hvor lenge du har jobbet. Jeg er utdannet sosionom og begynte å arbeide i sommer, har en 100% stilling i kommunen hvor jeg jobber turnus. Ligger på 24-27 000 kr i måneden, kommer litt an på overtid osv. :) 

Anonymkode: c0c6e...93c

Gjest Hummel34
Skrevet

Sosionom, ferdig utdannet i 2005, jobber i rusomsorgen, årslønn på 512 000, mao litt over 40 000 før skatt, 27 000 utbetalt. Men har da tillegg for videreutdanning. Dette er tarifflønn. Jobber kun dag og aldri overtid. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye du tjener i måneden kommer an på hvor du jobber og hvor lenge du har jobbet. Jeg er utdannet sosionom og begynte å arbeide i sommer, har en 100% stilling i kommunen hvor jeg jobber turnus. Ligger på 24-27 000 kr i måneden, kommer litt an på overtid osv. :) 

Takk for svar. Hvordan er arbeidsoppgavene og hvordan er det å jobbe turnus, må du jobbe natt og helger feks? Trives du? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hvordan er arbeidsoppgavene og hvordan er det å jobbe turnus, må du jobbe natt og helger feks? Trives du? 

Jeg jobber ikke natt, men jobber både dag og kveld + hver tredje helg. Da får man også dager fri i uken, langhelg osv. Trives helt greit, er ikke drømmejobben, men tenker at man må ha erfaring for å få den jobben man vil ha (som regel). Jeg arbeider på en bolig, så arbeidsoppgavene er varierte og går ut på å legge til rette for at mennesker med forskjellige vansker i hverdagen skal ha det så godt som mulig. Er også oppgaver som å lage tiltak og rutiner, som er spennende. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner, men hva kunne du tenkt deg å jobbe med senere siden det ikke er drømmejobben? 

Skrevet

er det flere som vil dele sine erfaringer med lønn som sosionom ? 

Anonymkode: 41285...afe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...