Gå til innhold

Sosionom-lønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye du tjener i måneden kommer an på hvor du jobber og hvor lenge du har jobbet. Jeg er utdannet sosionom og begynte å arbeide i sommer, har en 100% stilling i kommunen hvor jeg jobber turnus. Ligger på 24-27 000 kr i måneden, kommer litt an på overtid osv. :) 

Anonymkode: c0c6e...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Sosionom, ferdig utdannet i 2005, jobber i rusomsorgen, årslønn på 512 000, mao litt over 40 000 før skatt, 27 000 utbetalt. Men har da tillegg for videreutdanning. Dette er tarifflønn. Jobber kun dag og aldri overtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye du tjener i måneden kommer an på hvor du jobber og hvor lenge du har jobbet. Jeg er utdannet sosionom og begynte å arbeide i sommer, har en 100% stilling i kommunen hvor jeg jobber turnus. Ligger på 24-27 000 kr i måneden, kommer litt an på overtid osv. :) 

Anonymkode: c0c6e...93c

Takk for svar. Hvordan er arbeidsoppgavene og hvordan er det å jobbe turnus, må du jobbe natt og helger feks? Trives du? 

Anonymkode: 4c39e...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hvordan er arbeidsoppgavene og hvordan er det å jobbe turnus, må du jobbe natt og helger feks? Trives du? 

Anonymkode: 4c39e...12c

Jeg jobber ikke natt, men jobber både dag og kveld + hver tredje helg. Da får man også dager fri i uken, langhelg osv. Trives helt greit, er ikke drømmejobben, men tenker at man må ha erfaring for å få den jobben man vil ha (som regel). Jeg arbeider på en bolig, så arbeidsoppgavene er varierte og går ut på å legge til rette for at mennesker med forskjellige vansker i hverdagen skal ha det så godt som mulig. Er også oppgaver som å lage tiltak og rutiner, som er spennende. 

Anonymkode: c0c6e...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner, men hva kunne du tenkt deg å jobbe med senere siden det ikke er drømmejobben? 

Anonymkode: 4c39e...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det flere som vil dele sine erfaringer med lønn som sosionom ? 

Anonymkode: 41285...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...