AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hva spiser dere på nattevakt og når? Jeg sliter med fryktelig dårlig matlyst på nattevakt, jeg spiser generelt for lite den dagen da jeg får dårlig matlyst av å sove for lenge. Jeg spiste ei lita skive kl 24:00, så kl 03:30, kjent jeg var litt sulten men ble veldig dårlig. Svimmel, følte jeg skulle besvime og skjelven. Spiste ei skive så gikk det bort. Kjente jeg var litt sulten og skjelven igjen kl 06:30. Men sliter å få i meg den denne skiva pga manglende matlyst, og ei skive er jo ikke så mye. Så trenger tips 😊 Anonymkode: 5864e...427
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Da jeg jobbet nattevakt spiste jeg lite på natt. Jeg prøvde å spise noen lunde normalt på dagtid og avsluttet nattevakten med å spise frokost slik at jeg ikke våknet av at jeg var sulten. Drakk kanskje en smoothie og spiste litt frukt om natten, men sjelden noe mer. Det er veldig lett for å småspise på nattestid, og siden kroppen går i dvale på natten legger man fort på seg. Dessuten bør du holde deg unna kaffe, i alle fall etter kl 4. Jeg drakk ikke sent på natten uansett, for da våknet jeg av at jeg måtte på do. Anonymkode: f205e...054
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Spiser lett mat på nattevakt, knekkebrød, yoghurt og oppskjært frukt😊 Hva med salat? Hender jeg har med det også. Med litt pasta og egg i😊 Bruker også å ha noen usalta nøtter i veska å småspise av😊 Det er like viktig å spise på jobb om natta som om dagen😊 Anonymkode: 51c7c...bcf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Jeg spiser litt det jeg har lyst på siden jeg har så dårlig matlyst. Men prøver å spise yoghurt, brød eller frukt. Har en travel jobb, så må nesten prøve å holde blodsukkeret oppe for å fungere. Nå er jg sykemeldt fra mine nattevakter fordi jeg ble så dårlig av det. Anonymkode: 2a540...eaa
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Posesuppe (115 kcal) frukt (enten en appelsin eller eple) og bær. Også "får jeg lov" å drikke litt lettbrus (drikker vanligvis ikke dette) som regel max 250kcal tilsammen. Spiser mellom midnatt og aldri senere enn 02.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå