Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger litt hjelp. Etter å ha lest mye inne på KG så merker jeg at jeg er veldig skeptisk og tolker ting og tenker på ting mer enn før.. Jeg leser stadig om folk som dater og hva andre mener og dette har gjort noe med meg (Weird, i know..).

så.. jeg dater(?) en mann nå. Vi har møttes tre ganger og vi har overraskende god kjemi. Date nr to inviterte han meg hjem på middag. Makan til middag har jeg aldri fått servert før og jeg ble veldig glad. Etter denne daten har han invitert meg med på hytta hans i Hemsedal. 

Spm er: er han genuint interessert? Er så redd for å gå på en smell der han kun er ute etter gøy og sex.. Hadde en mann kokkelert skikkelig middag og invitert på hyttetur hvis han kun er ute etter sex? Han sender også natta meldinger og ønsker meg en fin dag hver dag..

Anonymkode: 223fe...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra det du skriver, så virker det som om han er genuint interessert i deg.

Hva med å treffe han en dag før du drar på hytteturen for å foreslå hvilke aktiviteter dere skal gjøre på hytta? Altså, litt rekognosering samt føle på kjemien?

Personlig, så mener jeg at det kanskje er litt tidlig med hyttetur kun du og han. Vurder om du vil bli mye bedre kjent med han før turen.

Uansett, dersom du drar, så anbefaler jeg at du informerer minst én venninne hvor du drar. Gjerne ha eksakt adresse på forhånd. Du kan jo også be henne ringe deg den første kvelden som ditt eget sikkerhetsnett uten at du trenger å nevne noe til daten  

En vet jo aldri om det er en ulv i fåreklær eller ei man blir med på hyttetur til. Vær forsiktig...

• Liker 2
Skrevet

Altså ..jeg er bare interessert i å pule rundt, men dater jo. Er jo hyggelig mot damene jeg dater, sender natta-meldinger, og lager dem fine middager og slikt, men når vi kommer til det stedet hvor vi skal ha "hva driver vi med" praten så er jeg jo alltid ærlig med at jeg ikke ønsker forhold. Selv om jeg ikke vil ha forhold ønsker jeg jo at vi har det koselig når vi er sammen, og nyter hverandres selskap.

Anonymkode: d3e9a...e0e

• Liker 3
Skrevet

Hvor tidlig er for tidlig å spørre om sånt da? Jeg er jo faktisk interesser i forhold men vil liksom ikke spørre det spørsmålet helt ennå (selvom jeg vil).. Jeg føler jo at jeg ikke vil bruke tiden min og prioritere en som ikke vil ha noe mer seriøst. Er det for tidlig å spørre om dette slllerde nå etter to dates?

Skrevet
På 28.1.2017 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Hei

Trenger litt hjelp. Etter å ha lest mye inne på KG så merker jeg at jeg er veldig skeptisk og tolker ting og tenker på ting mer enn før.. Jeg leser stadig om folk som dater og hva andre mener og dette har gjort noe med meg (Weird, i know..).

så.. jeg dater(?) en mann nå. Vi har møttes tre ganger og vi har overraskende god kjemi. Date nr to inviterte han meg hjem på middag. Makan til middag har jeg aldri fått servert før og jeg ble veldig glad. Etter denne daten har han invitert meg med på hytta hans i Hemsedal. 

Spm er: er han genuint interessert? Er så redd for å gå på en smell der han kun er ute etter gøy og sex.. Hadde en mann kokkelert skikkelig middag og invitert på hyttetur hvis han kun er ute etter sex? Han sender også natta meldinger og ønsker meg en fin dag hver dag..

Det der hadde jeg ikke giddet hvis jeg ikke kjente han altså, samme hvor god og fantastisk maten er. For du kan umulig kjenne han så godt, eller? :) 

Anonymkode: 8d563...a1c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså ..jeg er bare interessert i å pule rundt, men dater jo. Er jo hyggelig mot damene jeg dater, sender natta-meldinger, og lager dem fine middager og slikt, men når vi kommer til det stedet hvor vi skal ha "hva driver vi med" praten så er jeg jo alltid ærlig med at jeg ikke ønsker forhold. Selv om jeg ikke vil ha forhold ønsker jeg jo at vi har det koselig når vi er sammen, og nyter hverandres selskap.

Det der forstår jeg ikke helt. Hvordan kan du ha sex med noen og samtidig være seriøs med andre? Og hva gjør du når du dater de andre damene? Hva gjør dem mer interessante feks og hvorfor må du ha bestemt deg for å ikke ha noe forhold med de du har sex med? 

Anonymkode: 1621d...4a3

• Liker 1
Skrevet
På Saturday, January 28, 2017 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Du er grunnen til at vi jenter er helt fucked up. Slutt med det vær så snill. Når du fremtrer på den måten gir du oss jenter følelsen av at du faktisk er ute etter noe og vi blir følelsesmessig knyttet. Gi gjerne beskjed om at du kun er ute etter puling, dette før alle nattameldingene og middagene. Finnes nok noen jenter der ute som er interessert i det, men ikke de som faktisk er ute etter noe og kan falle for deg

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tidlig er for tidlig å spørre om sånt da? Jeg er jo faktisk interesser i forhold men vil liksom ikke spørre det spørsmålet helt ennå (selvom jeg vil).. Jeg føler jo at jeg ikke vil bruke tiden min og prioritere en som ikke vil ha noe mer seriøst. Er det for tidlig å spørre om dette slllerde nå etter to dates?

Du kan spørre om hva han er ute etter når som helst :) Jeg foretrekker å gjøre det så fort som mulig så man ser om man er på samme side :) 

Anonymkode: 65887...659

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...