Gå til innhold

Angrer på kjøp på g-sport, bytte? Får jeg pengene igjen eller byttelapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok med meg et plagg fra G-sport på impuls jeg nå angrer sånn på at jeg kjøpte (ikke brukt). Kan jeg bytte det? Får jeg bare byttelapp?

Anonymkode: 97b84...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har etter forbrukerkjøpsloven verken rett på bytte, bytteplapp eller refusjon. 

Men de fleste kjeder har mer fleksible regler enn lovverket - sjekk hjemmesidene deres om returpolicy. Med mindre du har handlet på salg eller ikke har kvitteringen går det nok fint. 

Anonymkode: e0112...e2f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok med meg et plagg fra G-sport på impuls jeg nå angrer sånn på at jeg kjøpte (ikke brukt). Kan jeg bytte det? Får jeg bare byttelapp?

Les nederst på kassalappen. Der skal betingelsene for åpent kjøp stå. Uten kassalappen kommer du ikke langt. 

Anonymkode: dd4e3...d8a

• Liker 1
Skrevet

De kan være snille og gi deg byttelapp, men om det er veldig snille kan de gi deg pengene tilbake. Som noen skriver over.

Skrevet

Tror til og med du kan få pengene tilbake dersom du har kvittering :)

Anonymkode: f03ae...5ad

Skrevet

Det er forskjellig fra butikk til butikk, men stå gjerne nederst på kvitteringen hvor lenge du har åpent kjøp :) 

Uten kvittering kommer du ikke langt, for å få igjen pengene innenfor perioden du har åpent kjøp så må du ha den.

Skrevet

Jeg fikk en julegave fra Gmax (vil tro G-Sport har de samme reglene?) som jeg ikke trengte, hadde kvitteringen og fikk tilbud om tilgodelapp eller pengene tilbake. Vet ikke om det bare gjelder julegaver, men vil tro det gjelder så lenge man har kvitteringen og bytter innen rimelig tid.

Anonymkode: 7d9be...44b

Skrevet

Har kvitteringen, og det står 100 dagers åpent kjøp. Betyr det pengene igjen? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har kvitteringen, og det står 100 dagers åpent kjøp. Betyr det pengene igjen? :)

100% FORNØYD GARANTI

Med G-Sport/G-MAX sin 100% fornøyd garanti, kan du være helt sikker på at du får riktig produkt til ditt bruk. Våre selgere er tilstede for å hjelpe deg å velge riktig utstyr. Skulle du likevel ikke bli fornøyd, kan du innen 30 dager bytte til en annen modell innenfor samme produktgruppe - selv om du har brukt produktet. Denne garantien gjelder i alle våre butikker i inntil 30 dager etter at varen er kjøpt. Kvittering må fremvises. 100% fornøyd garantien gjelder ikke våpen og ammunisjon. Ved bruk av 100% fornøyd garantien i nettbutikken vil vi kreditere innsendt produkt når det er satt ordre på et nytt produkt.Du må tilbake til samme butikk som du kjøpte varen i, for å benytte deg av garantien.

100 DAGERS ÅPENT KJØP

Hos G-Sport/G-MAX kan du bytte ubrukte varer innen 100 dager. Du velger selv hva du ønsker å gjøre med varen, om du vil bytte varen, få verdikort eller ha pengene tilbake mot kvittering. Merkelapper skal henge på/orginalemballasje i orden. Gjelder i alle G-Sport-butikker eller G-MAX varehus og i nettbutikken. Kvittering må vise betalingsmiddel kontant eller bankkort/kredittkort for at pengene skal betales ut. Det gis ikke penger tilbake på verdikort, tidligere returnerte varer, gavekort eller lignende. Av hygieniske årsaker byttes ikke badetøy og sivilt undertøy (boxere, hipsters, truser ol.) Vi gjør oppmerksom på at kjøper ikke kan angre på kjøp av ski hvor bindinger er montert og/eller justert etter vekt og/eller skostørrelse. Dette gjelder forøvrig alle produkter hvor det er en eller annen form for personlig tilpasning involvert.

Anonymkode: 1d641...82e

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...