Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Endret hele dritten ettersom jeg tydeligvis ikke er seriøs nok :roll: gidder ikke ta imot all dritten fra dere der ute som tror dette her er veldig morsomt for meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du høres ut som den totale fjortis.

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste blir vel temmelig fjortis når en er nyforelska og ikke vet helt hvilket bein en skal stå på - jeg er 33 og blir i hvert fall det :wink:

Prøv å bli bedre kjent med han før du innleder noe forhold (ikke alltid så enkelt, men kan være veldig lurt). Og starter du et forhold med en som har barn så har du et forholdt til ungen også, og ungen vil alltid komme i første rekke - kan være greit å ha i mente.

Ta det med ro pg se hvor det går! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fjortis er ikke en alder men en tilstand.

Å være forelska gjør 99,9% av alle mennesker til fjortiser..

Gjest *Fiona*
Skrevet

Madley; jepp, tiltres... uten tvil.

Spør deg selv om du er KLAR for det faktum at han har barn. Hvis det ikke er noe problem for deg, ville jeg bare nytt hvert sekund... det høres jo ut som han er interessert!

SÅ herlig, så heldig du er!!

Gjest Anonymous
Skrevet

kjempe innlegg...om du akkuratt har blitt 14 år. Synes du nettopp hadde et ganske likt innlegg, men med en annen type..Springer du rundt og blir forelsket i alle du snakker med?. Han er 30, du er gjerne 17-18 og han har unge på 4? det han er ute etter er en barnevakt :hoho:

så han kan gå ut å sjekke damer på sin egen alder.

Skrevet

Høres definitivt ut som om det er håp, ja. :-) Så moro!

I og med at han ikke buser på kan du jo ta det litt med ro og bli bedre kjent, så finner du vel også ut hva du synes om det faktum at han har barn.

Regner med at det ikke ble noe mer med de gutta du lurte på tidligere? :wink:

Skrevet

Nå holder dere kjeften på dere, gjester! upps jeg mener normale utloggede aktive brukere som forfølger enkeltbrukere. Gud bedre. Skaff dere det jeg liker å kalle et liv. Utenom dataen og det å sitte og rakke ned på folk på KG. Det ville gjøre dere godt :)

Og om hun er fjortis (noe jeg tviler sterkt på, da er det noe jeg har gått glipp av) er iallfall det 100000 ganger bedre enn det dere driver med her! Skamme seg, homofile rotter! ARGH!

Gjest Anonymous
Skrevet
Og om hun er fjortis (noe jeg tviler sterkt på' date=' da er det noe jeg har gått glipp av) er iallfall det 100000 ganger bedre enn det dere driver med her! Skamme seg, homofile rotter! ARGH![/quote']

Bra du er så mye bedre da spidey..når du skal kjeft på folk..bør du vite bedre enn å bruke fordommsfulle ytrykk..hvorfor ikke kalle dem homofile,svarte rotter, og mobbe flere grupper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres jo ut som han er intressert. Spørsmålet er bare hVA han er intressert i?

Hvor gammel er du, om jeg kan få spørre om det? :)

Gjest Anonymous
Skrevet

kan ikke være mer enn 18...men oppfører seg yngre. samme med venninden sin spidey.

Gjest sabeltann
Skrevet

slengkyss...?

enten så er han under 16 eller så er han pensjonist.

til og med rune rudberg har slutta med slengkyss!

Gjest *Fiona*
Skrevet

:ler:

Spidey, skal si du er på hugget idag. Har du mensen? *dukker bak bordet*

Er for øvrig helt enig med deg - men du pleier da ikke være SÅ hissig?? Godt å se vi er flere som kan putre litt av og til :ler:

Hvorfor fjortis?

Slengkyss er da litt søtt - hvis det passer til typen? I stedet for å kysse henne, siden hun virket usikker?

Vel, jeg skal ikke late som jeg skjønner en dritt av sånt, siden jeg har satt meg i en gruble situasjon selv og ikke er særlig fornøyd med det akkurat nå :oops: ...

Men han virker da interessert, synes jeg. Og da kan fetteren din seile sin egen sjø :evil:

Skrevet

Å nei jeg ble ferdig med mensen i dag men blir så sinna på slike gjester! Snerr! Skjønner ikke at noen kan oppføre seg slik, det er så utrolig barnslig.

Skrevet

Utrolig feigt av alle som logger seg ut for å si et sannhetens ord.

Det virker utvilsomt som han er interessert i deg, i alle fall i et eller annet opplegg. Men: Hvis du bare er 18 år, bør du holde deg unna. Det er ikke normalt for en mann i 30- årene å henge med 18- åringer, da mangler han et eller annet.

Har aldri møtt en flottere mann' date=' med mer fornuft og sterke meninger... [/quote']

Skulle bare mangle om ikke en 30- something fremsto som i alle fall litt mer voksen og fornuftig enn en 18- åring.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det kan høres ut som om mannen er interessert i deg, seroxata, men at han kanskje kvier seg litt, muligens pga. alder.

Dersom han og din fetter snakket om deg og sex da dere var ute, hva snakket de da om, tror du? Ikke ta dette som kritikk, men det andre jeg har lest av dine innlegg bærer preg av at du er nokså sex-fiksert (og ærlig!). Kanskje det var dette de snakket om? At du er spesielt opptatt av/ aktiv innenfor området? Dette er noe som kan skremme en mann som faktisk ønsker seg noe mer enn bare et sex-forhold. Inntrykket mitt forsterkes av at han trekker fram dine samtaleegenskaper og skryter av disse. Han virker moden og reflektert, og jeg tror han ser noe i deg som du selv ikke er vant til å trekke fram.

Mitt råd til deg er at du forsøker å legge det seksuelle så langt bak i hjernebarken som mulig og evt. lar ham ta initiativet her, mens du finpusser dine samtaleteknikker for å hale ham i land..

Gjest seroxata
Skrevet

Takk for at dere hyggelige seriøse folk er her, det setter jeg stor pris på!!

Jeg endret innlegget, for jeg orker virkelig ikke slike feige gjester som må kalle meg fjortiss og teit pga mine følelser og skrivemåte :roll: Denne mannen er IKKE en av den typen som vil ha barnevakt og løpe ut på byen, tvert imot, så har jeg forstått det slik at han er ute etter noe holdbart, og selvfølgelig, denne personen må også være glad i barn! Han er faktisk ikke den typiske gamle grisete drittsekken... Tro meg, det ville jeg visst fra min fetter, som er bestevennen hans, og har kjent han i flere år!

Uansett, jeg har lagt alle mannfolk på hylla, tar det helt med ro fremover, og håper på at jeg kan få noe seriøst og holdbart noe med tiden...

Skrevet

Skjønner deg i grunnen godt, men er mest for å ignorere slike idioter som de over... Kjipt hvis gjestene får overta din tråd!

Lykke til anyway, synes det høres ut som et bra prosjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...