Gå til innhold

Contouring-kit til oss bleikinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lys i huden, nøytral med kald undertone. Jeg sliter veldig med å finne contouring-produkter som er tilpasset så lys hud som jeg er alt! Og det meste er gul-tonet som jeg ikke kan bruke. Jeg bruker jo allerede det lyseste pudderet/concealeren så jeg kan ikke bruke det som highlighter :P  Jeg er ikke ute etter til daglig bruk (skjønner ikke hvordan noen orker å gjøre det hver dag!), men til festbruk her og der!

Er det noen andre bleikfjes der ute som har noen anbefalinger? :fnise:

Anonymkode: 15bcf...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :) 

Anonymkode: 15bcf...15e

Skrevet

Anastasia Beverly Hills sitt er jeg veldig fornoeyd med, ser at mange liker Kat Von D sitt bedre, men disse skal fungere til lys hud. Highlighteren er vel noe moerk, saannsett, saa kan kanskje becca sin champagne pop vaere noe. Eventuelt kan du se paa beautybay, der har de mange bronzere som er kalde i fargen og som du eventuelt kan bruke som kontur. ELF skal ogsaa i foegle Jeffree Star ha noen gode og billige highlightere. 

Sorry for mangel av bokstaver, amerikansk tastatur. 

Skrevet

Du kan bruke en hvit(-ish) øyenskygge som highlighter.

Skrevet

Jeg er likbleik i huden jeg også og kan rett og slett ikke bruke noen form for countoringkits siden de alltid blir for mørk for meg :PJeg bruker den lyseste foundation til Mac, lyseste concealeren til Loreal under øynene, hake, panne, nese og på brynsbenet, også bruker jeg bahama mama solpudder fra The Balm på kinnbeina og i kantene på panna. Fin effekt har det og solpudderet er det beste jeg har prøvd :) Bruker også Mary Lou Manizer (highlighter) der jeg har lagt concealer.

Litt countouring tips fra en nybegynner selv..

Anonymkode: b934c...c90

Skrevet

Er også ekstremt blek, men Nyx sin Wonder Stick har funket kjempebra. 

Skrevet (endret)

borte

Endret av dillyduzit
Skrevet

Jeg bruker makeup mekka sitt, men ikke den mørkeste i kitet.

Og jeg bruker bare bittelitt som jeg jevner godt ut. Så bruker jeg litt rouge på slutten for å få litt glød.

Anonymkode: 2aada...aa7

Skrevet

Jeg er veldig lys, varm/gul undertone (usikker på forskjellen gitt:p) . Bruker Mary - Lou Manizer eller Mac Lustre drops som highlighter. Mac sin er veldig rosa, så kanskje den kan matche en kald undertone. For countouring bruker jeg bare et vanlig pudder som er et par hakk mørkere enn hudtonen min, Maybeline Fit me i 220. Livredd for å se skitten som jeg lett gjør om jeg bruker solpudder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...