Gå til innhold

Er det sånn at folk forlater deg når du trenger dem mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...? Er det sånn?

Anonymkode: ee795...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. I dag finnes det bare medgangsvenner.

Anonymkode: 32c3c...499

• Liker 2
Skrevet

HVorfor det? Jeg prøver bare å forstå... Hadde aldri gjort dette selv mot noen. :/

Anonymkode: ee795...1cf

Skrevet

noen er sånn

Skrevet

Du må forklare

Anonymkode: 5ffe2...cf7

Skrevet

I mitt tilfelle er det heller jeg som forlater folk når jeg trenger dem mest. Jeg sliter veldig med å åpne meg for andre, og når ting blir vanskelig, gjør jeg alt jeg kan for å skyve dem vekk. Nå er jeg klar over problemet da, og jobber med å bli flinkere til å takle følelser og å ha tillit til andre.

Anonymkode: 81a40...282

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. I dag finnes det bare medgangsvenner.

Anonymkode: 32c3c...499

Jepp.

Anonymkode: d441d...59d

Skrevet

Ja. Folk vil ikke ha problemer i livet sitt, og vil dermed ikke knytte seg til folk/ha folk rundt seg som har problemer i livet. Best å innse det så tidlig som mulig.Vil man beholde vennene sine holder man kjeft om alle problemene sine og unngår å vise svakhet

Skrevet

Mulig du har opplevd det, men nei... jeg har aldri sett det sånn. Jeg har aldri opplevd det heller.

Skrevet

Noen er sånn ja dessverre. Har vært støttende for ei venninne i 10 års tid. I fjor var det min tur å bli alvorlig syk. Og borte er hun. Hennes tap. Nytter ikke å komme løpende nå neste gang hun får litt motgang. 

Anonymkode: 90c05...9a4

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er slik som en del folk at de blir regelrette rasshull mot andre når dem har det vanskelig med seg selv så kan man ikke regne med at vennskap varer dessverre. De fleste finner seg ikke i å bli behandlet dårlig over lang tid.

Anonymkode: f93e2...1ef

Skrevet

I kriser og motgang ser du hvem som er dine egentlige venner. De blir, mens de falske og feige vennene forsvinner. 

Anonymkode: 2c9e8...0e3

• Liker 1
Gjest WeirdAlien
Skrevet

Har mistet venner når jeg har trengt hjelp, når jeg har vært der så mye for dem hele veien gjennom. Gidder ikke mer.

Skrevet
På Saturday, January 28, 2017 den 22.34, WeirdAlien skrev:

Har mistet venner når jeg har trengt hjelp, når jeg har vært der så mye for dem hele veien gjennom. Gidder ikke mer.

Det er så trist å høre om vennskap som ikke er fullverdig gjensidig, ingen ekte venner snur ryggen til. (Har selv mange ulike venner, som har ulik kapasitet til å gi av seg selv, men dette er jeg jo klar over, og setter mine forventninger til de deretter. Så opplever ingen overraskelser eller skuffelser der. )Skjønner godt at du ikke gidder mer da, bruk energien på det og de som gjør deg godt!

:klem::hjerte:

Skrevet

Det kommer an på hva slags personlighet man har. Noen venner støtter deg når dritten flyger. Andre orker ikke ta i det. Det er høyst få mennesker som har et "beskyttende" instinkt, desverre.

Anonymkode: 283e3...6d9

Skrevet

Det spørs hvem du velger å omgås. Jeg er ekstremt introvert og har derfor svært sjelden kontakt med vennene mine, men jeg er der alltid for dem om de trenger det - og de viser gang på gang at de er her for meg når jeg trenger det. Så svaret er; det kommer an på hvem du velger å omgås.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...