Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #21 Skrevet 7. desember 2004 :o Kutt ut sukker mens du trener? Med mindre du geenrelt kutter ned på sukkeret og blir Atkins fan så ser jeg ikek helt hvordan det skal endre århundrers etablert pute under navlen. Du skal som kvinne (litt avhengig av gener selvsagt) trene ganske ekstremt for å bli helt kvitt den lille puten der. Jeg gikk utifra at folk forstod at det var sjokolade,øl, sprit jeg tenkte på, når jeg skrev sukker....Mao, en liten endring av kostholdet. Det er ikke så vanskelig å bli kvitt den puten hvis man går inn for det. Clea - som har pute selv for øyeblikket.
Gjest *Fiona* Skrevet 7. desember 2004 #22 Skrevet 7. desember 2004 Hvor gammel er du? Dette har med alder og gener å gjøre også, vettu. Du kan trene så mye du vil, er du passert en viss alder endrer kroppsfasongen og fettlagrene seg - det er jo rene fakta. endrer seg ytterligere med evt svangerskap og amming.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #23 Skrevet 7. desember 2004 Jeg er fullt klar over at gener, alder, fødsler osv har sitt og si, men det er ikke umulig hvis man går inn for det.
Gjest Virvar Skrevet 7. desember 2004 #24 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har slik "kosemage" Bul under navlen, valk, alt etter som. Jeg liker den ikke selv, og synes den ser fæl ut når jeg f.eks sitter oppå, eller bøyer meg fremmover, Men så lenge den blir omtalt som kosemage er jeg fornøyd likevel selv om den er der :oops: Tror menn liker myke mager å stryke på. Selv om jeg ikke liker den for den valker over buksen, og må holdes inne med panty under kjoler og slikt. Men uansett, jeg tror ikke den er så lett å få bort. Til en viss grad vil det hjelp å trene de nedre magemusklene, for om man holder de inne, eller strammer de opp,. vil det bule litt mindre iallefall.
Gjest Lizbet Skrevet 7. desember 2004 #25 Skrevet 7. desember 2004 Vær litt glad i den "kosemagen" også, fordi: *den vil sørge for østrogenproduksjon når du kommer i overgangsalderen. Dette vil beskytte deg mot visse former for kreft og osteoporose!!
Gjest Ninakanin Skrevet 7. desember 2004 #26 Skrevet 7. desember 2004 Kjære søte lille sexycat.. Det skadelige magefettet som du tenker på er det fettet som legger seg INNI magen, mellom tarmer og andre organer, og presses inn til blodårene. Slikt fett som MENN har en tendens til å få, men også noen OVERVEKTIGE kvinner kan utvikle. Men det lille beltet med jeg-er-kvinne-og-skal-lage-barn-fordi-naturen-har-bestemt-det-fett som vi VOKSNE kvinner prater om her, er IKKE skadelig. Var det tydelig nok? Og til den gjesten med det fantastiske utsagnet om mage og sexliv: Dett ned ei trapp og slå deg på kneet...
Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #27 Skrevet 7. desember 2004 hey, takk for svar:D Jeg føler meg mye bedre allerede! Og til gjesten som lurte, jovisst har jeg bra sexliv! Jeg er ikke manisk og hysterisk, jeg gjør som jeg føler for uten skrupler i senga, men f.eks med nye partnere og sånn, så kommer jeg til å føle at puta mi er litt rar:D
Cyndi Skrevet 8. desember 2004 #28 Skrevet 8. desember 2004 hei..har selv alltid hatt et lite kompleks til denne "puta" under navlen. får nesten kroppen til å se ut som den er delt i to..ehmm..ja..uansett..selv er jeg lita og tynn, og veier 46 kg, men puta er der like fult på meg som de fleste andre, så jeg har gitt opp å prøve å gjøre noe med den...med mindre man blir som disse bodybuilder/fitness damene som består av kun muskler.kan ikke huske å ha sett det på de ...nei, da foretrekker jeg magen min som den er..og d håper jeg du også gjør. det er visst en del av det å være kvinne
Gjest seroxata Skrevet 11. januar 2005 #29 Skrevet 11. januar 2005 Det er klart du skjønner hva hun mener - at det går an å være så forbanna ute etter enkeltbrukere!!!! Hun mener selvfølgelig den lille "topmaven" (dansk), "potbelly" (engelsk) - fettputa som sitter under navelen på de fleste av oss som ikke veier under 25 kg og er kvinner! Og hva er det for en kommentar om sexlivet hennes? Hvem har vel ikke vært opptatt av en eller annen skavang på kroppen sin og vært tilhørende engstelig for at mannen man har sex med skal se og mislike den??????? Grow up! :evil: Jeg får lyst til å kysse deg:D Snill!!!
Gjest seroxata Skrevet 11. januar 2005 #30 Skrevet 11. januar 2005 Jesus focker, hva i alle dager er det dere gjestepølser prøver å gjøre? Ødelegge selvtillitten helt til jenta? Hva med å heller SVARE SAKLIG PÅ INNLEGGET??? Rådene mine har du hørt i virkeligheten jeg sier det er lurt med situps så ikke prøv dere nå gjestefaen!!! i love you, and you know it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå