Gå til innhold

"veslemagen"

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Jeg lurte på om det er noen her inne som har noen gode tips til meg? Jeg er fornøyd med kroppen og blabla, men så er det den lille magen som ikke vil bort da :roll: under navlen tenker jeg på... er det noen måte å få den litt mindre?? Ser for meg at den kommer til å legge seg nedover fitta mi innen året er gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner skal ha slik en pute under/rundt navelen, det er faktisk sunt med litt fett der. den eneste måten du kan få den bort ved er å trene mer utholdenhetstrening og slanke deg. dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

IIIK! Huffda, sunt? men det ser jo så rart ut.. hehe, og når jeg har sex, så føler jeg at den bretter seg..

Velvel, får vel bare sette igang jeg da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke bra å ha den bolla på magen altså!  :o

Nå holder du kjeften på deg, du er jo bare ute etter å lage kvalm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg skjønner ikke hva du sikter til, jeg. Skal du har guttemage?

Hvordan greier du ha et sexliv når du er mest opptatt av hvordan magen din ser ut?

Selvopptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva du sikter til, jeg. Skal du har guttemage?  

Hvordan greier du ha et sexliv når du er mest opptatt av hvordan magen din ser ut?  

Selvopptatt.

Det er klart du skjønner hva hun mener - at det går an å være så forbanna ute etter enkeltbrukere!!!!

Hun mener selvfølgelig den lille "topmaven" (dansk), "potbelly" (engelsk) - fettputa som sitter under navelen på de fleste av oss som ikke veier under 25 kg og er kvinner!

Og hva er det for en kommentar om sexlivet hennes? Hvem har vel ikke vært opptatt av en eller annen skavang på kroppen sin og vært tilhørende engstelig for at mannen man har sex med skal se og mislike den???????

Grow up! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jepp, bretter seg :hoho:

Er vanlig slank, ikke tynn og hardtrent. Har bra med magemuskler, men den lille puta nedenfor navlen er ganske så hardnakket ja. Føler meg litt teit i enkelte stillinger... Men men, hva skal man gjøre, strekke seg ut og late som ingenting, fniiis...

Jenetr er bare sånn. Jeg liker den selv. Finner du en fyr som har noe i mot den, har han et problem. Jeg gjentar, har HAN et problem. Ikke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bretter seg :hoho:

Er vanlig slank, ikke tynn og hardtrent. Har bra med magemuskler, men den lille puta nedenfor navlen er ganske så hardnakket ja. Føler meg litt teit i enkelte stillinger... Men men, hva skal man gjøre, strekke seg ut og late som ingenting, fniiis...

Jenetr er bare sånn. Jeg liker den selv. Finner du en fyr som har noe i mot den, har han et problem. Jeg gjentar, har HAN et problem. Ikke du!

Finner du en fyr som har noe i mot den, er han sannsyneligvis homo! :wink:

Det er jo sånn vi er skapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Det med denne magen som en her vi ha forklaring på er:

det kan være helseskadelig!!!

Selv en liten bolle hever i ovnen vet dere :)

Dessuten så er det faktisk folk som tenker over magen sin under sex. Hva med folk som har store komplekser for den?

Selv hadde jeg en bollemage som yngre og den plagde livet av meg under sex. Dette er faktisk ikke helt uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:ler: *skal jeg kommentere* :hoho: Nei tror jeg lar hver, det er så dumt at det behøver ikke kommenteres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med denne magen som en her vi ha forklaring på er:

Selv en liten bolle hever i ovnen vet dere :)

Det vr jeg som lurte - og dette er akkurat det sammem som du skrev lenger opp. Hva mener du egentlig er helseskadelig med en liten magebulk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sjekk avsender... innlegget taler for seg selv... ikke bruk tida di på å lure :roll:

Jeg vet...men det er jo lov å utfordre idiotien også... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus focker, hva i alle dager er det dere gjestepølser prøver å gjøre? Ødelegge selvtillitten helt til jenta?

Hva med å heller SVARE SAKLIG PÅ INNLEGGET???

Rådene mine har du hørt i virkeligheten jeg sier det er lurt med situps så ikke prøv dere nå gjestefaen!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:o

Kutt ut sukker mens du trener? Med mindre du geenrelt kutter ned på sukkeret og blir Atkins fan så ser jeg ikek helt hvordan det skal endre århundrers etablert pute under navlen. Du skal som kvinne (litt avhengig av gener selvsagt) trene ganske ekstremt for å bli helt kvitt den lille puten der.

Er det en DIGER pute er det kanskje relatert til et vektproblem, og da kan man heller bringe inn dietter og spesiell trening.

Situps tar da heller ikke akkurat den delen der, musklene befinner seg jo under fettet. Jeg har knallharde muskler over hele mageregionen, men er fortsatt litt mykere og bedre "polstret" i det området. Måtte veid 46 kilo for å bli kvitt den tror jeg - og tross alt, da får den heller brette seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...