AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hei! Dater en kjempebra fyr for tiden, som har det meste jeg er ute etter; han har en spennende jobb han liker, er familiekjær som meg, sosial, hyggelig og morsom. Men, han trener ikke og er ikke sporty, og er glad i å feste mye, mens jeg er en sportsidiot som vil bruke mye av tiden min på ulike aktiviteter og ikke er så keen på masse festing. Burde jeg droppe han på grunn av dette? Skjønner ikke hvordan det skal funke.. :/ Anonymkode: de36b...3ba
Gjest Overrasket Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Hvis jeg var deg hadde jeg nok gått videre. Stor interesse for fysisk aktivitet er helt avgjørende for meg.
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Siden jeg og er treningsnarkoman og vil ha alle damene for meg selv så vil jeg si du burde dumpe ham på flekken Hva skal dere gjøre ilag? Se på tv? Drikke tequila?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Dater en kjempebra fyr for tiden, som har det meste jeg er ute etter; han har en spennende jobb han liker, er familiekjær som meg, sosial, hyggelig og morsom. Men, han trener ikke og er ikke sporty, og er glad i å feste mye, mens jeg er en sportsidiot som vil bruke mye av tiden min på ulike aktiviteter og ikke er så keen på masse festing. Burde jeg droppe han på grunn av dette? Skjønner ikke hvordan det skal funke.. :/ Anonymkode: de36b...3ba At han er lat i seg selv er jo ikke galt, du kan jo ta han med på aktiviteter? Noen fester jo kun masse når de er single. Anonymkode: a8645...924 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå