Gå til innhold

Korleis er ein transe?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig godt poeng!

Jeg kjenner ingen, såvidt jeg vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er en mann?

Hvordan er en dame?

Hvordan er en hest?

Hvordan er en fotballspiller?

Hvordan er en KG'er?

osv...

:tunge1:

Gjest Scruella
Skrevet
Altså sånn heilt på sparket - kva tankar gjer de dykk når de høyrer ordet transe?

Mann i kvinneklær, Garlic Girls.

så kan de kanskje tenka (og nemna) litt om kva de ville tenka om ulike forhold til ein transe; bekjent, kollega, vennskap, ekteskap, familiemedlem, ...

Helt greit med bekjentskap/venn tror jeg - har aldri prøvd - dersom jeg likte personen ellers, så klart.

Familiemedlem: vet ikke hvordan jeg ville reagert, muligens med litt ubehag. Ikke minst fordi det ville vært vanskelig for mange andre i familien, som er mindre liberale enn meg.

Kjæreste: hadde muligens gått hvis jeg hadde fått vite det ETTER at vi ble godt kjent, men jeg hadde nok ikke gått inn i et forhold med en transe bevisst. Jeg måtte jobbet masse med det, men jo - kanskje, hvis mannen var "perfekt" ellers.

Jeg hadde nok ikke fiksa om han realiserte dette offentlig.

Skrevet
Korleis er dykker personlege oppfatting av korleis transar er til dagleg; korleis kler vedkommande seg, oppfører seg, og så vidare. Altså sånn heilt på sparket - kva tankar gjer de dykk når de høyrer ordet transe?]

Tenker umiddelbart på en mann i dameklær...

Når de har fått ned dei spontane tankane, så kan de kanskje tenka (og nemna) litt om kva de ville tenka om ulike forhold til ein transe; bekjent, kollega, vennskap, ekteskap, familiemedlem, ...

Bekjent & kollega= Ingen problem

Vennskap= Ingen problem

Familiemedlem & vennskap: Jeg hadde respektert og akseptert det, selv om jeg nok hadde blitt svært overassket og hadde trengt litt tid til å omstille meg.

Ekteskap: Vanskelig å si før man står oppe i stuasjonen, men jeg ville ikke gitt opp forholdet til mannen jeg var glad i om han avslørte en slik hemmelighet for meg, jeg ville fått klarhet i hvor omfattende dette egentlig var og om vi kunne leve med dette sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...