AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Må bare få dette ut, da ingen rundt meg vet at vi ønsker barn nr 2. Vi ble enige om å starte prøvingen etter nyttår, og jeg fjernet spiralen. Vi hadde mindre sex enn vanlig,fordi mannen ikke 'orket'. Ved flere diskusjoner har han beskyldt meg for å bruke han for å få barn (!) og at jeg kun vil ha sex pga barn. Vi hadde sex 4 gg uken før, nå er det 2 hvis jeg gjør alt. Igår (EL) ville han ikke ha sex,selv om jeg ikke sa hvilken dag det var. Jeg ble lei meg og sa at jeg hadde likt sex, men da sa han bare "jeg vet hvorfor du vil ha sex!!".. Ehhh..jeg trodde vi var enige om det? Hvorfor skal det være negativt å ønske å bli gravid når vi er enige om det. Dette såret meg såpass at jeg ikke vil prøve mer. Vi får være to om det..:( Anonymkode: 24709...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Æsj for en barnslig mann.... Ble du sammen med en toåring som sutrer i stedenfor å si fra. Anonymkode: 14129...3e7 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj for en barnslig mann.... Ble du sammen med en toåring som sutrer i stedenfor å si fra. Anonymkode: 14129...3e7 Tydeligvis ts Anonymkode: 24709...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Høres ut som dere kanskje ikke hadde så mye sex før dere starter prøvingen? At det er det han reagerer på, at det er sex for babylaging og ikke for samlivets skyld. Anonymkode: 965db...09b 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som dere kanskje ikke hadde så mye sex før dere starter prøvingen? At det er det han reagerer på, at det er sex for babylaging og ikke for samlivets skyld. Anonymkode: 965db...09b 4 ganger før prøving 2 etter. Ts Anonymkode: 24709...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 4 ganger før prøving 2 etter. Ts Anonymkode: 24709...ef0 Kjæresten din høres helt forferdelig ut, rett og slett. Lurer på om motsatt psykologi kanskje er enklere her. Ikke sett inn spiralen men nekt han sex enn så lenge, og si at du er er usikker på om du vil ha flere barn med en så egoistisk mann. Hvis du har flaks, tar han meldinga. Anonymkode: 38400...bae 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 ( 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må bare få dette ut, da ingen rundt meg vet at vi ønsker barn nr 2. Vi ble enige om å starte prøvingen etter nyttår, og jeg fjernet spiralen. Vi hadde mindre sex enn vanlig,fordi mannen ikke 'orket'. Ved flere diskusjoner har han beskyldt meg for å bruke han for å få barn (!) og at jeg kun vil ha sex pga barn. Vi hadde sex 4 gg uken før, nå er det 2 hvis jeg gjør alt. Igår (EL) ville han ikke ha sex,selv om jeg ikke sa hvilken dag det var. Jeg ble lei meg og sa at jeg hadde likt sex, men da sa han bare "jeg vet hvorfor du vil ha sex!!".. Ehhh..jeg trodde vi var enige om det? Hvorfor skal det være negativt å ønske å bli gravid når vi er enige om det. Dette såret meg såpass at jeg ikke vil prøve mer. Vi får være to om det..:( Anonymkode: 24709...ef0 Jeg sitter med ett inntrykk av at dere kommuniserer fra hver deres planet og absolutt ikke har vært enige om å prøve. Du overkjører han, og han blir ikke hørt, derfor vil ikke han det du tror dere var enige om. Søk hjelp hos en parterapeut slik at dere lærer å høre hva den andre sier, eller la dette forholdet skure og gå inntil han vil ut av forholdet, for det vil skje. Anonymkode: 448a8...8a7 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 Det er jo ganske tydelig at han har fått kalde føtter ang nr.2.selvom han ikke sier det ordrett og har vært "enig" med deg når dere har pratet om det. Du må jo nesten sette deg ned med han og spørre om han vill eller ikke vil ha en til. Anonymkode: 87f77...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 Mannen er altså barnslig, teit og forferdelig fordi han ikke vil ha sex på kommando. Kanskje det har blitt litt mye babyprat og litt lite sexprat? Anonymkode: 7e7fb...350 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen er altså barnslig, teit og forferdelig fordi han ikke vil ha sex på kommando. Kanskje det har blitt litt mye babyprat og litt lite sexprat? Anonymkode: 7e7fb...350 Snakker aldri om baby og gjør alt for at vi skal ha et bra sexliv. Så nei,det er ikke problemet. Anonymkode: 24709...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ganske tydelig at han har fått kalde føtter ang nr.2.selvom han ikke sier det ordrett og har vært "enig" med deg når dere har pratet om det. Du må jo nesten sette deg ned med han og spørre om han vill eller ikke vil ha en til. Anonymkode: 87f77...2c1 Han sier han vil når jeg spør. Men tydeligvis ikke Anonymkode: 24709...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: ( Jeg sitter med ett inntrykk av at dere kommuniserer fra hver deres planet og absolutt ikke har vært enige om å prøve. Du overkjører han, og han blir ikke hørt, derfor vil ikke han det du tror dere var enige om. Søk hjelp hos en parterapeut slik at dere lærer å høre hva den andre sier, eller la dette forholdet skure og gå inntil han vil ut av forholdet, for det vil skje. Anonymkode: 448a8...8a7 Vi har vært enige. Er vel like sannsynlig at jeg vil ut av forholdet pdd Anonymkode: 24709...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten din høres helt forferdelig ut, rett og slett. Lurer på om motsatt psykologi kanskje er enklere her. Ikke sett inn spiralen men nekt han sex enn så lenge, og si at du er er usikker på om du vil ha flere barn med en så egoistisk mann. Hvis du har flaks, tar han meldinga. Anonymkode: 38400...bae Lurer på om jeg faktisk ikke har lyst heller lenger.. føler ikke et forhold skal være slik at den ene gir alt Anonymkode: 24709...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen er altså barnslig, teit og forferdelig fordi han ikke vil ha sex på kommando. Kanskje det har blitt litt mye babyprat og litt lite sexprat? Anonymkode: 7e7fb...350 Ingen syntes det er spesielt gøy med sex på kommando,men er man prøver og el kommer så må man jo bare. Sex for moroskyld har man jo hele livet ellers, når man prøver å få barn så har man sex for å prøve å få barn... Anonymkode: d270d...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakker aldri om baby og gjør alt for at vi skal ha et bra sexliv. Så nei,det er ikke problemet. Anonymkode: 24709...ef0 Og dette er du helt sikker på? Det må være en grunn til at han ikke føler at du tenner på han, men bare bruker han som avlshingst. Dette er følelser jeg ville tatt på alvor iallefall. Anonymkode: 7e7fb...350 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 ganger før prøving 2 etter. Ts Anonymkode: 24709...ef0 Dere hadde sex 4 ganger etter barn 1 er født? Ikke rart han føler seg brukt kun til å lage baby da. Anonymkode: 4c58d...e7e
Kinno Skrevet 28. januar 2017 #18 Skrevet 28. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om jeg faktisk ikke har lyst heller lenger.. føler ikke et forhold skal være slik at den ene gir alt Anonymkode: 24709...ef0 Jeg hadde nok tenkt meg nøye om flere ganger før jeg fikk et barn til med denne mannen. Han vil kanskje ikke allikevel. Kanskje du må få han til å føle seg litt bedre også? Føler han seg som en sæddonor?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #19 Skrevet 28. januar 2017 7 minutter siden, Kinno skrev: Jeg hadde nok tenkt meg nøye om flere ganger før jeg fikk et barn til med denne mannen. Han vil kanskje ikke allikevel. Kanskje du må få han til å føle seg litt bedre også? Føler han seg som en sæddonor? Blir irritert når jeg leser slikt. Jeg gjør ALT for han. Så problemet er ikke å føle seg bedre men at han kanskje kan gi litt igjen Anonymkode: 24709...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #20 Skrevet 28. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere hadde sex 4 ganger etter barn 1 er født? Ikke rart han føler seg brukt kun til å lage baby da. Anonymkode: 4c58d...e7e Står 4 ganger i uken i HI frem til de begynte å prøve, men etterpå holder tydeligvis mannen tilbake på sex for å boikotte babylaginga og lar henne ta hele jobben under sex, så de er nede i 2 ganger per uke. Ja, stakkars mann brukt mann. NOT. Anonymkode: 38400...bae 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå