AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Blir helt oppgitt. Jeg fikk match med en mann fra Spania, og sendte litt meldinger fram og tilbake. Hadde planer om å ta en kaffe i dag. I går sendte han meg melding: kan du ikke heller komme hjem til meg, så kan vi vorse litt og dra ut og danse salsa? Jeg svarte at jeg drar ikke hjem til folk jeg ikke kjenner, og at det er bedre å møtes på cafe som via avtalte. Så etter en stund fikk jeg svar tilbake: jeg kan ikke møte deg i morgen. Så bare dra ut og møt andre menn du. Ble SÅ fornærmet over dette her! Tror han jeg møter menn i hytt og pine liksom? Uansett da, så virket han så bitter over at han ikke fikk seg noe fitte så jeg sa bare lykke til videre Spanske menn virker å ha mangel på respekt for norske damer. Så anbefales ikke. Men er så kvalmt at de tror vi vil ha sex med de sånn uten videre! Sikkert mange norske menn som er sånn og, men jeg har ikke fått en match med en eneste nordmann.. Hva er greia? Har dere mottatt slike forsøk på å få sex-meldinger på Tinder? Anonymkode: 9fc0f...6f0 2
Hedy Lamarr Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Det var da voldsomt til generalisering, "Spanske menn..." kjenner du så mange spanjoler at du faktisk kan trekke denne slutningen? Jeg er forøvrig ikke på Tinder, så jeg vet ikke hva man kan forvente der. Men jeg ser da nok av tråder her om norske menn på Tinder som forventer sex på første møte. 7
Vin_fruen Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Det er da mange menn OG kvinner som bruker tinder til hookups- ja også Norske. så klart da vil de vel ikke bruke så mye tid på de som tydeligvis ikke er ute etter det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 5 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Det var da voldsomt til generalisering, "Spanske menn..." kjenner du så mange spanjoler at du faktisk kan trekke denne slutningen? Jeg er forøvrig ikke på Tinder, så jeg vet ikke hva man kan forvente der. Men jeg ser da nok av tråder her om norske menn på Tinder som forventer sex på første møte. Jeg har bodd i Spania så jeg merket veldig denne nedlatende holdningen de har til oss norske damer De er veldig trivelige og utadvendte for all del, men jeg har opplevd å bli skjelt ut av flere spanjoler fordi jeg ikke ville ligge med de. Det syns jeg var litt ufint. Og han i går ble jo superfornærmet. Ja jeg har hørt av venninner at norske menn også oppfører seg sånn. Er greit man får luket de vekk. Anonymkode: 9fc0f...6f0 3
Hedy Lamarr Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bodd i Spania så jeg merket veldig denne nedlatende holdningen de har til oss norske damer De er veldig trivelige og utadvendte for all del, men jeg har opplevd å bli skjelt ut av flere spanjoler fordi jeg ikke ville ligge med de. Det syns jeg var litt ufint. Og han i går ble jo superfornærmet. Ja jeg har hørt av venninner at norske menn også oppfører seg sånn. Er greit man får luket de vekk. Anonymkode: 9fc0f...6f0 Ja, bort med ugraset 👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, Amawhatsnot skrev: Ja, bort med ugraset 👍🏻 Nå får det være nok! Dette er jo rasisme! Anonymkode: 1c415...cb2 1
Hedy Lamarr Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Dette er jo rasisme! Anonymkode: 1c415...cb2 At man vil luke ut menn, norske og utenlandske, som bare vil ha sex på (for meg rent hypotetisk) Tinder. Er kåte menn en egen rase? Endret 28. januar 2017 av Amawhatsnot 7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Dette er jo rasisme! Anonymkode: 1c415...cb2 Å luke vekk dårlige menn fra Tinder..? Han spanjolen var bare ett eksempel. Jeg har også matchet med en norsk-iraner som oppførte seg likt. Så det er absolutt ikke rasistisk.. Bare lurte på om dette var en normal greie eller om det er utenlandske menn som totalt mangler respekt for norske damer. Anonymkode: 9fc0f...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 Selvfølgelig mister de respekten. Tinder er liggeapp. Menn tror de er kule med ons, damer blir billige. Slutt å vær på tinder da, så må menn faktisk bli forelsket før sex. Anonymkode: 2209a...6db
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt oppgitt. Jeg fikk match med en mann fra Spania, og sendte litt meldinger fram og tilbake. Hadde planer om å ta en kaffe i dag. I går sendte han meg melding: kan du ikke heller komme hjem til meg, så kan vi vorse litt og dra ut og danse salsa? Jeg svarte at jeg drar ikke hjem til folk jeg ikke kjenner, og at det er bedre å møtes på cafe som via avtalte. Så etter en stund fikk jeg svar tilbake: jeg kan ikke møte deg i morgen. Så bare dra ut og møt andre menn du. Ble SÅ fornærmet over dette her! Tror han jeg møter menn i hytt og pine liksom? Uansett da, så virket han så bitter over at han ikke fikk seg noe fitte så jeg sa bare lykke til videre Spanske menn virker å ha mangel på respekt for norske damer. Så anbefales ikke. Men er så kvalmt at de tror vi vil ha sex med de sånn uten videre! Sikkert mange norske menn som er sånn og, men jeg har ikke fått en match med en eneste nordmann.. Hva er greia? Har dere mottatt slike forsøk på å få sex-meldinger på Tinder? Anonymkode: 9fc0f...6f0 Er du sikker på at du er etnisk norsk? Anonymkode: 53c60...4ed 1
applestories Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig mister de respekten. Tinder er liggeapp. Menn tror de er kule med ons, damer blir billige. Slutt å vær på tinder da, så må menn faktisk bli forelsket før sex. Anonymkode: 2209a...6db Det var mitt inntrykk av Tinder også - det startet vel (ihvertfall her i Norge) som en datingapp uten selve datingen. Så på merkelig vis kom nye medlemmer til og ville bruke det som en vanlig datingapp, mens de som var der fra starten visste hva det gikk ut på. Da ble det litt kræsj i forventningene. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du er etnisk norsk? Anonymkode: 53c60...4ed Ikke helt. Jeg er halvt norsk og har far fra Latin-Amerika.. Anonymkode: 9fc0f...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Det var da fælt til å ta alt i verste mening. Skjønner godt at man ikke ønsker å dra hjem til noen første gang, men da kan man jo heller foreslå at man er flere der, ikke bare to stykker. For øvrig ikke så uvanlig at spanjoler foreslår vors før de drar ut, det er ganske vanlig i Spania også det, der man tradisjonelt kanskje ikke har dratt ut før i 01-03 tiden mange steder (litt andre åpningstider der) Anonymkode: d7bf0...5f8
herremann Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spanske menn virker å ha mangel på respekt for norske damer. Men er så kvalmt at de tror vi vil ha sex med de sånn uten videre. Hva er greia? Anonymkode: 9fc0f...6f0 Norske damer er mye lettere på tråden enn spanske damer. Derfor forventer han selvsagt lettere tilgang på sex fra dere norske kvinner.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spanske menn virker å ha mangel på respekt for norske damer. Så anbefales ikke. Men er så kvalmt at de tror vi vil ha sex med de sånn uten videre! Sikkert mange norske menn som er sånn og, men jeg har ikke fått en match med en eneste nordmann.. Hva er greia? Har dere mottatt slike forsøk på å få sex-meldinger på Tinder? Anonymkode: 9fc0f...6f0 Bodde med en spansk utvekslingsstudent som forklarte meg hvorfor spanske menn ikke har respekt for skandinaviske jenter. Alle han kjente som jobbet på spanske ferieøyer, eller byer der skandinaviske/britiske jenter ferierte, hadde en uoffisiell rangering av damene. Man fikk mer respekt hvis man klarte ha sex med kvinner som ikke var skandinaviske eller britiske. De britiske var på bunn og egentlig totalt uaktuelle i denne rangeringen, for de ble sett på som pariah. Blant de skandinaviske, så var rangeringen: Danske, så svenske, og på bunn kom norske kvinner. Så alt i alt er norske kvinner de minst respekterte blant spanske menn fordi de er så billige og lette å få i sengs. Synd norske kvinner ikke tør være tøser i Norge, men må hundrevis av km vekk for å slippe seg løs. Og så har man det at du er på tinder, som i resten av verden er en eneste stor sexapp. Anonymkode: 022e8...685 3
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 Oppsummert: 1. Mannen hadde ikke lyst til å gjøre det samme som TS og sa at da kunne hun i stedet møte noen andre. TS blir fornærmet fordi hun har fått viljen sin hele livet- og det å ikke få den, men i stedet bli avslått gjør henne usikker. 2. TS må så vinne igjen selvtillitten med å si at han var jo bare "en spansk bitter dust som ikke fikk seg fitte" - fordi han avslo henne. Han mangler rett og slett respekt siden hun ikke får viljen sin 3.Ta da! TS føler seg bedre igjen og drar på KG for å få litt validasjon på om at det hun gjorde var rett ved å kalle ham patetisk. Et siste plaster på såret. Nå er TS tilbake i sin fantasiverden på sin høye hvite rasistiske sexistiske hest Spanjolen sin versjon: Trodde han hadde funnet en bra dame. Fant ut at hun bare er kjedelig grå kaffemus som vil snakke om været, og ikke deler samme lidenskap - dans. Møter en kul dame i stedet og lever lykkelig alle sine dager 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Oppsummert: 1. Mannen hadde ikke lyst til å gjøre det samme som TS og sa at da kunne hun i stedet møte noen andre. TS blir fornærmet fordi hun har fått viljen sin hele livet- og det å ikke få den, men i stedet bli avslått gjør henne usikker. 2. TS må så vinne igjen selvtillitten med å si at han var jo bare "en spansk bitter dust som ikke fikk seg fitte" - fordi han avslo henne. Han mangler rett og slett respekt siden hun ikke får viljen sin 3.Ta da! TS føler seg bedre igjen og drar på KG for å få litt validasjon på om at det hun gjorde var rett ved å kalle ham patetisk. Et siste plaster på såret. Nå er TS tilbake i sin fantasiverden på sin høye hvite rasistiske sexistiske hest Spanjolen sin versjon: Trodde han hadde funnet en bra dame. Fant ut at hun bare er kjedelig grå kaffemus som vil snakke om været, og ikke deler samme lidenskap - dans. Møter en kul dame i stedet og lever lykkelig alle sine dager Hva feiler det deg egentlig? Du kjenner ikke meg. Og det har ikke gått ut over selvtilliten min på noen som helst måte, hvorfor tror du det? Så jeg er en kjedelig grå mus fordi jeg ikke har lyst å bli tvangsfingra og få chlamydiaen til en spanjol? Merkelig påstand isåfall. Jeg sa tidlig fra at jeg ville møte han som en venn, han sa det samme siden han ikke kjenner mange i Oslo. Så begynte han å si at jeg er så sexy og at han ville ha meg og da ble jeg skeptisk. Anonymkode: 9fc0f...6f0 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #18 Skrevet 28. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir helt oppgitt. Jeg fikk match med en mann fra Spania, og sendte litt meldinger fram og tilbake. Hadde planer om å ta en kaffe i dag. I går sendte han meg melding: kan du ikke heller komme hjem til meg, så kan vi vorse litt og dra ut og danse salsa? Jeg svarte at jeg drar ikke hjem til folk jeg ikke kjenner, og at det er bedre å møtes på cafe som via avtalte. Så etter en stund fikk jeg svar tilbake: jeg kan ikke møte deg i morgen. Så bare dra ut og møt andre menn du. Ble SÅ fornærmet over dette her! Tror han jeg møter menn i hytt og pine liksom? Uansett da, så virket han så bitter over at han ikke fikk seg noe fitte så jeg sa bare lykke til videre Spanske menn virker å ha mangel på respekt for norske damer. Så anbefales ikke. Men er så kvalmt at de tror vi vil ha sex med de sånn uten videre! Sikkert mange norske menn som er sånn og, men jeg har ikke fått en match med en eneste nordmann.. Hva er greia? Har dere mottatt slike forsøk på å få sex-meldinger på Tinder? Anonymkode: 9fc0f...6f0 Ja. Og mange norske menn er like ille. Anonymkode: 6d18f...088
Kragebein Skrevet 29. januar 2017 #19 Skrevet 29. januar 2017 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #20 Skrevet 29. januar 2017 På 28.1.2017 den 10.54, Amawhatsnot skrev: Det var da voldsomt til generalisering, "Spanske menn..." kjenner du så mange spanjoler at du faktisk kan trekke denne slutningen? Jeg er forøvrig ikke på Tinder, så jeg vet ikke hva man kan forvente der. Men jeg ser da nok av tråder her om norske menn på Tinder som forventer sex på første møte. Er du virkelig ikke kjent med hvordan spanjoler ser på skandinavere? Ikke vær naiv... Anonymkode: 3a38c...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå