Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har blitt selvbevisst på "barten" min i det siste, den er alt jeg ser når jeg ser meg i speilet, men jeg ønsker ikke å ende opp med ekte bart. 

Fjerner du din? 

Hva gjør dere for å fjerne den? 

Hvor lenge har du gjort d? Sett noen konsekvenser?

mvh frøken anonym bart! 

Anonymkode: c9835...881

Skrevet

Har ikke bart.

Anonymkode: 152a5...a9f

Skrevet

Vokser dunene. Vil ikke akkurat karakterisere det som "bart" men greit å være på den sikre siden.

Anonymkode: 17460...e0b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg har blitt selvbevisst på "barten" min i det siste, den er alt jeg ser når jeg ser meg i speilet, men jeg ønsker ikke å ende opp med ekte bart. 

Fjerner du din? 

Hva gjør dere for å fjerne den? 

Hvor lenge har du gjort d? Sett noen konsekvenser?

mvh frøken anonym bart! 

Anonymkode: c9835...881

Napper med pinsett. Vet enkelte påstår at napping øker hårveksten,  men hvorfor skjer ikke det med brynene da, i så fall? Og hva er egentlig forskjellen på om du røsker ut hårene med voks, tråd eller pinsett? 

Anonymkode: 566fb...4a3

• Liker 1
Skrevet

Har ikke mye kroppshår, så bart har jeg ikke. Men, har to hår på haka som jeg napper ;) Mener forresten det finnes en slags fil/skrubb på Vita for ansiktshår.

Anonymkode: 35d04...2f9

Skrevet

Pinsett. Au!

Skrevet

Bruker epilator på de lyse hårene jeg har i ansiktet. Har gjort det i flere år og det er bare en mye at de blir mørkere og flere av sånt. :)

Anonymkode: 46da0...158

Skrevet

Vokser den. Er ikke mye men man kan se det nermed 

Skrevet

Vokser hjemme med strips. 

Anonymkode: 2d7b2...24b

Skrevet

Jeg voksa den en periode, men slutta igjen, for det viste seg at ingen andre la merke til de hårene jeg så når jeg står kliss inntil baderomsspeilet i ufin belysning. Så min erfaring er å spørre en venn du stoler på om det har noe som helst å si. Voksinga påvirka ikke hårveksten, men førte til masse ekle kviser som var mye mer synlig enn hårveksten. 

Anonymkode: 7b915...ceb

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Napper med pinsett. Vet enkelte påstår at napping øker hårveksten,  men hvorfor skjer ikke det med brynene da, i så fall? Og hva er egentlig forskjellen på om du røsker ut hårene med voks, tråd eller pinsett? 

Anonymkode: 566fb...4a3

Seiglivet myte det der. Skjønner ikke at folk fortsatt biter på den når man ser alle kvinnene som var unge på nittitallet som nå går rundt uten bryn :P 

Anonymkode: b35f2...185

• Liker 2
Skrevet

Hårfjerning med laser. Har du prøvd den !?

Skrevet

Hårene i midten er tynne og myke, de vokser jeg med Veet strips for ansikt.
Hårene helt ytterst er tykke og spisse, de biter ikke voksen på så der bruker jeg pinsett.
Får mye mye klumper og en del kviser på overleppen, men vet ikke om det har noe med hårfjerning å gjøre.

Overleppen er egentlig ikke noe problem, det er resten av ansiktet (og kroppen) som er utfordringen.

Anonymkode: 2e7f4...a0c

Skrevet

Bruker pinsett et par ganger i uka, ingen bivirkninger. Har også prøvd barbering, voks og hårfjerningskrem. Men pinsett er det beste, med andre metoder som tar dunhårene også vil det være synlig for andre at du fjerner håret på overleppa.

Anonymkode: 35946...a80

Skrevet

Har ikke bart! I alle fall ikke som jeg har tenkt over, og gjør altså ikke noe med det

Anonymkode: 2d1b6...38a

Annonse
Skrevet

Ingenting. Jeg har aldri hatt behov for å fikle med overleppas behåring, for det er nesten ikke-eksisterende. Ingenting som syns iallfall.

Skrevet

Hvordan blir det egentlig med voksing? Syns dunet jeg har på overleppen har blitt litt mørkere med årene. Men lurer på hvordan det ser ut når det begynner å gro ut igjen? Drt tar vel ca 4 uker? Må man da vokse det igjen med en gang det begynner å gro ut?

Anonymkode: d0c9e...15b

Skrevet

Lar den gro. :tekola:

Anonymkode: b345c...4e6

Skrevet

Jeg har bare litt dun og de er helt lyse men blir litt synlige, spesielt på sommeren når jeg er brun. Jeg har en alt for lav smerteterskel til å nappe, epilere eller vokse så jeg ta de med en liten trimmer ca en gang i mnd. 

Skrevet

Hårfjerningskrem. Vokser noen ganger. Funker bra:)

Anonymkode: 88d07...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...