Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Kva størrelse brukar babyar i sko? Tenkte eg skulle prøve å tove tøflar til min kommande nevø, men anar ikkje kor store eg skal lage dei. Har ei oppskrift på størrelse 21, men det er vel litt stort for ein nyfødd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Min datter er 1,5 år, og bruker str 22. Men regner med at dette varierer litt. Sjekk i klesbutikkene i sokkehyllen, mener det står str på nyfødt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Det varierer VELDIG....datteren min var 16 når hun var født, men hun var liten.....mens broren min begynte vel med 20 eller noe..... :-? Altså...det varierer veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Er ikke den minste størrelsen 13-15? Mener jeg har sett sokker i den størrelsen.. Men for at han ikke skal vokse ut av dem med en gang tror jeg jeg hadde valgt 17-19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. desember 2004 #5 Del Skrevet 8. desember 2004 Min datter hadde Nikesko-sokk (sko med helt myk såle) i str 13-15 da hun var nyfødt. Da hun var rundt åtte mnd kjøpte jeg hennes første sko i str 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå