Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Mannen min mener jeg er for våt når vi har sex.. noen råd til hvordan å ikke bli så våt?

og er det noen som har opplevd å lukte vondt i underlivet av sterk mat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Vond lukt i underlivet av sterk mat har jeg dessverre ingen erfaring med, men det at du blir "for" våt kan jeg kjenne meg igjen i. Hva med å ha et lite håndkle liggende slik at du kan tørke deg litt underveis? Det har hjulpet for meg. 

Synes forresten at det er teit at mannen din sier du blir "for" våt under sex, som om det er noe du kan styre selv.. Der burde han ordlagt seg bedre. Vet det er mange menn som elsker når dama blir kjempevåt; så det er ikke noe gale med deg :-) 

• Liker 5
Skrevet

Menn som foretrekker at du ikke er tent og som ser på kåthet som noe negativt, har et forskrudd syn på seksualitet. 

Når det gjelder sterk og krydret mat kan det til en viss grad sette lukt og smak på underlivet, ja. Nå vil jeg ikke påstå jeg noensinne har opplevd at det gir en vondt lukt, men det blir selvfølgelig litt smak og behag. Jeg har definitivt opplevd å kjenne igjen hva dama har spist når jeg er der nede :)

Anonymkode: a41fe...392

• Liker 5
Skrevet

Alt du spiser og drikker kan sette lukt og smak på underlivet, både hos kvinner og menn. Er en grunn til at annanas blir anbefalt å spise/drikke før man skal ha oralsex ;) (helst et døgn før syns jeg å huske). 

Når det kommer til å bli våt, nyt det.. Det går over med alderen for de fleste.. dessverre. 

Skrevet

Ingenting som heter FOR våt. Det er deilig å kjenne hvor kåt hun er. 

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre st andre synes våt er bra, men blir litt dumt og vondt når jrg føler det går ut over sexen. 

Skjønte ikke helt det med ananasen? Gir det god lukt/smak? Var ikke klar over at hvitløk og sterke krydder kom ut som lukt i underlivet!

Skrevet
3 timer siden, Sphere skrev:

Ingenting som heter FOR våt. Det er deilig å kjenne hvor kåt hun er. 

Det eneste du bekrefter med den setningen er at DU ikke har truffet på ei som kan bli for våt.

Selv var jeg på slik ei og løsningen ble å ha noen små tørkekluter.

Anonymkode: 5afe9...76a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste du bekrefter med den setningen er at DU ikke har truffet på ei som kan bli for våt.

Du misliker skikkelig våt, mens vi andre liker det. For meg er det ingenting som heter for våt. Våt er deilig. 

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Det er deilig når det er skikkelig plaskvått og det formelig renner av henne. At du ikke synes det samme er fair, men jeg vet nok litt bedre enn deg hvem jeg har møtt og opplevelsene mine rundt det. I det hele tatt utrolig få jeg hører som klager på at det blir for vått.

• Liker 3
Skrevet

Plaskvått er magisk. La det renne, surkle, sprute og klisse - overalt :klappe: Men ikke et absolutt krav, kun en høydare :sjarmor:

Lukt/smak versus mat/drikke: Påvirker helt klart, alt fra litt til veldig mye. En squirter som har gaflet i seg lutefisk setter helt klart en viss odør i rommet :ler:. Sterke oster og hvitløk kan også kjennes. Poenget er at det er en viss forskjell på duften av vanlig smøring kontra sprutorgasmer (for de som er så heldige at de har møtt den rette som gir dem slike). Tiltrer @kattepusen sin observasjon og råd hva ananas angår. Bør inntas uansett kjønn. Konklusjon: safter og sekreter er stas, når det handler om sex :jepp:

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Sphere skrev:

For noe tull. Det er deilig når det er skikkelig plaskvått og det formelig renner av henne. At du ikke synes det samme er fair, men jeg vet nok litt bedre enn deg hvem jeg har møtt og opplevelsene mine rundt det. I det hele tatt utrolig få jeg hører som klager på at det blir for vått.

Du kan nå prøve å stikke pikken i et glass med lunket vann, siden du tydeligvis ikke har erfaringen. Kom tilbake etterpå å fortell det var nydelig å stikke pikken i lunket vann, så det er slikt det føles, når det er skikkelig vått.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nå prøve å stikke pikken i et glass med lunket vann, siden du tydeligvis ikke har erfaringen. Kom tilbake etterpå å fortell det var nydelig å stikke pikken i lunket vann, så det er slikt det føles, når det er skikkelig vått.

Godt vi har deg her på forumet som kan fortelle oss andre hvordan det føles for oss. Jeg aner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Sorry dere, nå liker jeg ikke plaskvått lenger. AB på KG har nemlig fortalt meg hvordan jeg skal føle det, og virkelig endret synet mitt på det. Heretter skal det tørkes som faen under sex, ja! 

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Sphere skrev:

Godt vi har deg her på forumet som kan fortelle oss andre hvordan det føles for oss. Jeg aner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Sorry dere, nå liker jeg ikke plaskvått lenger. AB på KG har nemlig fortalt meg hvordan jeg skal føle det, og virkelig endret synet mitt på det. Heretter skal det tørkes som faen under sex, ja! 

Enig. Heretter tar jeg meg rett og slett heller et glass vann, jeg, istedenfor å styre med sex og greier. Kaldt vann, riktignok, det er mye bedre enn lunkent.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Sphere skrev:

Forteller bare hva du har i vente, om du treffer ei som er plaskvåt.

Plaskvått betyr at du må tørke for å føle noe. Beklager så meget om du ikke kan ta til deg erfaring fra noen som har erfaringen.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg meget uenig i det du skriver her.. 

Jeg elsker når dama blir sikkerlig våt.. Når det virkelig plasker og surkler når man har sex, vil ikke jeg greie å holde ut lenge.. Å noe det beste jeg vet er å slikke henne når hun er på sitt våteste.. Syntes det er helt fantastisk å slikke en søkkvåt mus.. 

Anonymkode: 3d5ae...cf6

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plaskvått betyr at du må tørke for å føle noe. Beklager så meget om du ikke kan ta til deg erfaring fra noen som har erfaringen.

Jeg er ei av de som ble så våt, og er IKKE enig med deg. Det er heller ikke min Kjære. Han savner den tiden veldig. 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, macy_s skrev:

Godt å høre st andre synes våt er bra, men blir litt dumt og vondt når jrg føler det går ut over sexen. 

Skjønte ikke helt det med ananasen? Gir det god lukt/smak? Var ikke klar over at hvitløk og sterke krydder kom ut som lukt i underlivet!

Hvitløk setter litt ekstra smak der nede 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du rulle inn, kanskje du ikke er så følsom på pikken da. Jeg er så følsom at om det renner og er vått er det bare deilig uansett

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, tusen takk for at du kan dele din brede erfaring med meg! Ellers hadde jeg gått i den villredelse at en kvinne som det renner av ikke er plaskvåt. Og dumme meg som faktisk tror at jeg kjenner noe av det våte! Men takket være deg har jeg endelig sett lyset!

Noen tørre kvinnfolk her inne, eller? :sjarmor: How you doin'?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Sphere skrev:

Igjen, tusen takk for at du kan dele din brede erfaring med meg! Ellers hadde jeg gått i den villredelse at en kvinne som det renner av ikke er plaskvåt. Og dumme meg som faktisk tror at jeg kjenner noe av det våte! Men takket være deg har jeg endelig sett lyset!

Noen tørre kvinnfolk her inne, eller? :sjarmor: How you doin'?

Ja dumme deg! Bare så synd at du var ferdig utviklet i en alder av 14 år. Siden da har du ikke vokst noe.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dumme deg! Bare så synd at du var ferdig utviklet i en alder av 14 år. Siden da har du ikke vokst noe.

Jeg var dritseint ute jeg, skal jeg si deg. Eller skal du motsi meg på det og? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...