Gjest Issy Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Der sitter jeg da, i gynekologstolen, med beina opp og greier. Legen sitter med ryggen til og ordner med noen prøver. Plutselig kjenner jeg at den greia, andenebbet eller hva det er man kaller det, begynner å skli ut av meg :o . Vet ikke helt om jeg skal si noe, om den virkelig gjør det eller om det bare føles sånn, så utålmodig venter jeg på at han skal snu seg. Men neida...det sklir og sklir, helt til det sier "plopp" og den detter på gulvet med dunder og brak så glidemiddelet skvetter Synes det var bittelitt pinlig, men siden jeg begynner å bli hardbarka på sånt gikk det ganske greit. Verre for den unge, pene turnuskandidaten, han ble litt satt ut stakkar! Er det sånt som skjer, liksom? Aldri opplevd det før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Aldri opplevd at legen setter seg ned for å skrive eller gjære andre ting under en GU gitt :-) De sjekker det sopm skal sjekkes, tar de prøver som skal tas, og så skriver de papirer mens jeg kler på meg. Høres jo litt ekkelt ut å bare ligge i den stolen ¨sprike lengre enn nådvendig... Men at den greia faller ut når du ligger slik lenge... ja det er nok gankes så naturlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har aldri opplevd det. Men jeg har heller ikke opplevd at legen setter den på plass og snur seg unna for å gjøre noe annet. Men det varierer kanskje i fra lege til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 tihi.. tror neppe han gjør det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 plopp?! aldri opplevd det gitt! hmm, jeg går til dame jeg, har sånn redsel for kjekke menn som stirrer oppi meg.. hehe, min gynekolog skrøt så over hvor "tøff og hardbarka" jeg var der jeg lå i stolen... Hehe, lite visste vel hun om at jeg er vant til litt røffere behandling enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå