Gå til innhold

Jeg fortjener ei pen kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jo hende DU syns hun er kjempepen, og alle vi andre syns hun er ganske stygg...

Ærlig talt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 28.1.2017 den 3.24, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg er ganske lei. Ok, jeg er tykk og ikke særlig kjekk. Ok, jeg er kanskje ikke den rikeste, høyest utdannede eller med den mest selvsikkre personligheten. Men! Jeg føler innvendig at jeg fortjener ei kjempe pen kvinne. Det er faktisk helt ærlig følelse jeg har, kan bare ikke noe for det ...

Anonymkode: 669aa...a98

Jeg syntes sjøl jeg er kjekk selv om jeg har noen kg ekstra. Har høy selvtillit, go jobb, hus og bil. Og så er jeg kjempe snill. Jeg fortjener en pen jente.

Anonymkode: 752ba...273

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes sjøl jeg er kjekk selv om jeg har noen kg ekstra. Har høy selvtillit, go jobb, hus og bil. Og så er jeg kjempe snill. Jeg fortjener en pen jente.

Anonymkode: 752ba...273

Da er vi to! :laugh:

Hvor er våre pene kvinner tro, hvor gjemmer de seg tro. Sikkert i kjelleren til mamma vil jeg tro, for redd for å gå ut og bli utsett for cat calling.

TS

Skrevet

Høres ut som at foreldrene dine har gjort deg en bjørnetjeneste i oppveksten ved å fortelle deg at du er fantastisk på alle vis og fortjener kun det beste på alle vis ramlende i fanget ditt.

Stikk fingeren i jorda og sett realistiske mål og ta innover deg at man må stå på for å nå noen av dem, ellers blir du del av generasjon psykiatri. 

Skrevet

Hei,

jeg er ganske lei. Ok, jeg er tykk og ikke særlig kjekk. Ok, jeg er kanskje ikke den rikeste, høyest utdannede eller med den mest selvsikkre personligheten. Men! Jeg føler innvendig at jeg fortjener ei kjempe pen kvinne. Det er faktisk helt ærlig følelse jeg har, kan bare ikke noe for det ...

Pen innvending?

Skrevet

Hei,

Dette tror jeg er typisk mange menn. Selv om de er kledd i søppelsekk og badet i svette, så mener de at de fortjener ei pen jente. Kanskje det er en biologisk forstyrrelse eller noe. Og når de ikke får en pen jente, blir de bare deprimerte, uten å tenke på at de må gjøre noe med sitt eget utseende.

Anonymkode: 36e6c...2ad

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fortjener ikke den pene jenta en pen partner da?

Anonymkode: 11b2b...0bc

• Liker 1
Skrevet

Hva får deg til å tro at det ikke vil bli stilt samme krav til deg?
Hvorfor skal en pen kvinne ta til takke med en tjukkas som tydeligvis ikke mener hun er verdt noe om hun ikke er pen nok?

Anonymkode: 111e3...d85

Skrevet

Men hvordan er personligheten deres da?

Jeg er ingen supermodell. Men ganske pen, og heldig med store pupper, sprett rumpe og smal midje. Så kler jeg meg feminint. Og jeg har falt for en eldre, ganske overvektig, ikke så kjekk mann. Men han har glimt i øyet, er utrolig morsom. Og vi finner på så utrolig mye gøy sammen. Han har en helt fantastisk personlighet, så jeg falt for han. Og han føler han har fått en penere dame, enn han ellers har fått. Men jeg føler meg som den heldige, som fant denne flotte mannen. Alle kvinner går ikke etter utseende. Men har du verken utseende, eller personlighet, ja da bør du ha alt for mye penger, skal du få en av de fineste damene.

Anonymkode: 10212...843

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...