Gå til innhold

Hvor er det varmt nå? Jeg vil dit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil reise til et varmt sted med sol og bading asap. Litt lenger ned i Europa som type Sør-Frankrike og rivieraen, er det varmt der nå? Jeg gidder ikke dra til Thailand, Australia, USA eller andre steder som er dritlangt unna. Dubai slo meg som et alternativ ettersom det ikke er så langt unna. Noen tips til hvor jeg kan dra, som ikke innebærer et halvt døgn på fly? Ingen kriterier utenom sol og varme, driter i resten :P

Anonymkode: a0d71...498

Skrevet

Var i Emiratene i desember. Var deilig temperatur.

Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

Var i Emiratene i desember. Var deilig temperatur.

Flott! Hvor var du? Jeg tenkte på Dubai eller Abu Dhabi. Ellers er det kanskje ikke noen steder i Europa med ok temperatur nå?

Skrevet

Ras al khaimah og Sharjah. Men hadde nok valgt Dubai eller Abu dersom jeg kunne valgt. Sharjah var meget pent, men null alkohol, hehe. Ras er et høl.

Skrevet

Null alkohol går fint, jeg drikker ikke uansett :) Må sjekke det ut, hvis det er fine strender og/eller resorts der så er det helt klart aktuelt!

Skrevet

Grand canaria,  Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura  og Kapp Verde.

• Liker 1
Skrevet

Sør Europa er enda kaldt, Kanariøyene er de nærmeste som har litt varme og Kapp Verde, samt emiratene. Kom på Egypt og Jordan, men de landene er kanskje ikke super trygge..? 

Anonymkode: f7a61...334

• Liker 1
Skrevet

Nord-Afrika, men det er jo varierende hvor trygt det er å dra dit nå. Marokko kanskje, de er vel relativt trygge...?

Anonymkode: 1ceda...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...