Gå til innhold

Hvor mye betaler du hundepasser som passer i ferier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hundepass 1-3 uker i sommer. Har noen bekjente som muligens kan passe, men hva er vanlig å betale de? 

Anonymkode: 4e0c9...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen bekjente som passer 2 av mine, og de får 400 kr per uke. Noen andre passer de ande 2, men de krever litt mer og blir tatt med på treninger osv, så de får 500 kr per uke. Syns det er veldig rimelig med tanke på alt som blir gjort med dem, og hadde gjerne betalt mer, men nå er vi såpass gode venner som syns det er tull at jeg betaler i det hele tatt :P

Anonymkode: 817b9...da7

Skrevet

Samme her. Kr 1500 for tre- fire uker

Skrevet

Tusenlapp i uka, pluss utgifter som fôr.

Anonymkode: ea9b9...182

Skrevet

1200 kr pr uke. 

Anonymkode: d78cc...2ec

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusenlapp i uka, pluss utgifter som fôr.

Hæ? 1000 kroner for å ta vare på en hund 24/7 en uke ??

Nære venner så hadde jeg skjønt det.

Men fremmed med så elendig betaling er   totalt useriøst og hadde aldri latt vedkommende passe på min hund!

Anonymkode: 01bb4...50d

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 1000 kroner for å ta vare på en hund 24/7 en uke ??

Nære venner så hadde jeg skjønt det.

Men fremmed med så elendig betaling er   totalt useriøst og hadde aldri latt vedkommende passe på min hund!

Anonymkode: 01bb4...50d

Trodde det var underforstått at dette var kjente. Jeg hadde aldri satt vekk hunden hos fremmede, da hadde jeg heller booket han inn på hundehotell/kennel. 

Skrevet

Jeg tar 1000 kr  Per uke for pass av dyr, 500 for helg og 200 for en natt. 

Anonymkode: c078f...3a3

Skrevet

Jeg har fått 150 kr dagen.

Skrevet

For en uke hadde jeg kanskje kjøpt en fin gave/vinflaske noe sånn. To tre uker hadde jeg lagt på en tusenlapp i tillegg sikkert. Har selv passet hund og fått vinflaske og masse sjokolade for en langhelg, og absolutt ingenting for halvannen uke. Jeg tror ikke folk forventer betaling hvis det er nære venner, men jeg synes det er folkeskikk å faktisk gi noe/vise at du setter pris på tjenesten.

Skrevet

Vi betaler 500 kr natta, 2500kr per uke. 

Anonymkode: f66fc...4a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg får 1200 kroner måneden for å være tilgjengelig og stille opp på kort varsel flere ganger i uken med en fast hund jeg kjenner godt. 

Anonymkode: dd88f...ef6

Skrevet

Når familiemedlemmer har passet vår i noen dager har vi kjøpt gaver fra feriestedet vi har vært (eventuelt en liten gavepose med diverse mat/drikke til 500 kr). Hvis vi skulle gitt penger hadde vel 500 kr pr uke vært nok, for vi regner med at de som passer også har glede av å låne hunden litt. Hadde selvsagt vært annerledes om det var bekjente (ikke nære venner) 

Anonymkode: d444c...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...