Gå til innhold

Mulig å ta taxi med hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mulig? Oppgir jo dette selvfølgelig i tlf. 

Bør en ha bur? Eller holder det med sikkerhetssele for hund? Og f.eks ha med et teppe til å legge under slik hunden ikke ødelegger setet?

Anonymkode: 85e91...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit ja, dette med bur eller belte ville jeg spurt om i tlf da det er forskjellig fra sted til sted. :)

Skrevet

Du får ofte ikke ha hunden i kupeen, så dersom du ikke gidder å dra på transportbur, vil hunden være løs i bagasjerommet (stasjonsvogn).

Anonymkode: d29c0...6c8

Skrevet

Anonymkode: 156b5...67a

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 156b5...67a

Haha, jeg tenkte på å poste den samme videoen. 

Anonymkode: d89c7...9a6

Skrevet

Du kan ikke forvente at hunden får sitte i setet. Hvis det ikke er stasjonsvogn, kan man sitte foran, med hunden mellom bena.

Anonymkode: 022c9...4c2

• Liker 1
Skrevet

Det er forbudt å ha hund løs i kupéen, så den må som under enhver biltur sikres med egnet sele, bur eller være i bagasjerommet. Har aldri opplevd problemer med å ta med hund på taxitur så lenge jeg har spurt på forhånd. Bikkja er selvsagt ren og veloppdratt.

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg skulle kjøre med hund ble jeg nektet det fordi taxisjåføren ikke likte hunder (stod på gata med reisebur). Hvis du har liten hund kan du ha den i bur og si det er en katt ;) 

Ellers bør du absolutt opplyse om det ja. 

Skrevet

Jeg har kjørt taxi med hund flere ganger, det er null problem. Jeg hadde bare med teppe og hundebelte, så satt hun i sete, men ring og hør i forveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...