AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hatt crush på venn i ca 4 år, ble venner gjennom studier, men han var interessert i ei annen på studiet og de ble sammen etter hvert. Merket tidlig at han likte henne og siden hun er mye penere enn meg så undertrykte jeg mine følelser og tenkte at han aldri villeha meg. De ble etterhvert sammen, og selv om det var litt vondt, var jeg og han fortsatt gode venner, jeg er ikke noe nær venninne med henne. Etter ca. 1,5 år ble det slutt mellom dem, ganske gjensidig som jeg forstod det. Jeg gjorde ikke så mye, men så begynte han å legge an på meg (som jeg tolket det, men nå er jeg veldig usikker på hva det egentlig var). Uansett så overnatta jeg to helger hos han hvor vi hadde sex. Jeg var veldig usikker på hva han ville, og ja, jeg var ufattelig dum som lå med han nå som jeg ser tilbake, men jeg hadde et lite håp om at noe skulle skje - føler vi hadde så god kjemi. Etter den andre helgen sa han ettethvert at vi måtte slutte med det vi gjorde og at det ikke kunne skje noe pga han og eksen. Jeg var veldig åpen om mine følelser og min usikkerhet hva som egentlig hadde skjedd, men fikk ikke så mye respons, som ga rom for mye tankekjør og analysering fra min side. Jeg vet ikke hvorfor, det begynner å bli en stund siden, men det gjør fortsatt så ufattlig vondt og jeg klarer ikke slutte å tenke på det, spesielt hva vennskapet skal være nå. Han har ikke tatt noe kontakt og virker som han bare vil late som ingenting, han ville heller ikke at noen skulle få vite om dette og ga meg munnkurv. Jeg har datet andre og ligget med andre, men ikke noe hjelper, er like trist, gråter og jeg drømmer om han om natta, og alt er jo bare helt krise. Jeg vet ikke om jeg er mest sur på han eller meg selv som burde skjønt bedre eller om jeg forventer mere svar og respons fra han. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, måtte bare få luftet litt frustrasjon, har ikke så mange å snakke med da de fleste er felles venner. Anonymkode: e9dd2...f76
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Ingen som har noen trøstende ord? Føler meg så alene Anonymkode: e9dd2...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå