AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Del Skrevet 27. januar 2017 For en god stund siden la jeg til en ny bekjent på facebook. Hun godtok aldri. Har vært innom profilen et par ganger i ettertid hvor det står den klassiske "Venneforespørsel er sendt" uten svar. Nå som jeg går inn er denne knappen borte. Det går verken an å avbryte forespørselen eller legge til på nytt fordi den er helt borte. Er jeg blitt blokkert eller hva har skjedd? Takk for svar.. Anonymkode: 11687...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Del Skrevet 27. januar 2017 Dersom du hadde vært blokkert hadde du ikke hatt mulighet til å se profilen hennes. Det kan hende hun har tatt vekk funksjonen slik at andre ikke kan legge henne til. Anonymkode: 21f24...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 28. januar 2017 #3 Del Skrevet 28. januar 2017 Hun har trolig takket nei, og deretter trykket på "jeg kjenner ikke denne personen" som kommer opp når man avviser venneforespørselen. Da kan nemlig ikke den personen sende flere venneforespørsler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå