Gå til innhold

Ren hersketeknikk etter brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min dumpet meg for to mnd siden. Et felles barn. Jeg avviste han nok mye det siste året og han var ikke rett for meg. Sammen i fire år. Uansett. Etter bruddet har han vært veldig opptatt av å "heve seg over meg", fortelle hvor mye bedre og lettere han får det uten meg saMT påpeke hvor kaotisk mitt liv blir. Men forrige søndag toppet det seg. Han fortalte hvor flau han har vært over meg i fire år (uten at han har nevNT det ever..) hvis han virkelig mener det synes jeg det er passelig dårlig gjort av han. Orker ikke gå inn på hva han visstnok var så flau av, men ting som lett kunne vært fikset... skal jeg bare være glad det er slutt? 

Anonymkode: b21f2...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vær bare glad. Har har visst problemer med å komme seg over deg. Noen menn takler avvisning veldig dårlig (om ikke alle menn, hvertfall de jeg har vært borti). 

Uansett, ignorer ham bare. Det vil ikke komme noe godt ut av hvis du reagerer på ting han sier. Det er nettopp det han vil - at du skal reagere.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, meeeg9 skrev:

Ja, vær bare glad. Har har visst problemer med å komme seg over deg. Noen menn takler avvisning veldig dårlig (om ikke alle menn, hvertfall de jeg har vært borti). 

Uansett, ignorer ham bare. Det vil ikke komme noe godt ut av hvis du reagerer på ting han sier. Det er nettopp det han vil - at du skal reagere.

Han later hvertfall som han hater meg. Men jeg tror ikke han gjør det. Den drittsekken han oppføre seg som har jeg aldri sett før.  Takk for svar... 

Skrevet

Han avslører seg virkelig her. Hadde han vært likegyldig og kommet over deg hadde han ikke hatt denne trangen til å såre deg. Han virker bitter og prøver å overbevise deg (og sikkert seg selv) om at han er bedre enn deg. 

Bare ved å være så ekkelt og slem viser han jo det totalt motsatte: at du er en bedre person enn han og at det er du som har trukket det lengste strået her - du er kvitt denne idioten. 

Vet det kan såre helt forjævlig å høre slike ting fra en eks, men jeg håper du klarer å se det for det det er - og heve deg over det. Ignorer det han sier, og lat som om det preller rett av, så skal du se hvor frustrert han blir.

Du kan finne mye bedre.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Han avslører seg virkelig her. Hadde han vært likegyldig og kommet over deg hadde han ikke hatt denne trangen til å såre deg. Han virker bitter og prøver å overbevise deg (og sikkert seg selv) om at han er bedre enn deg. 

Bare ved å være så ekkelt og slem viser han jo det totalt motsatte: at du er en bedre person enn han og at det er du som har trukket det lengste strået her - du er kvitt denne idioten. 

Vet det kan såre helt forjævlig å høre slike ting fra en eks, men jeg håper du klarer å se det for det det er - og heve deg over det. Ignorer det han sier, og lat som om det preller rett av, så skal du se hvor frustrert han blir.

Du kan finne mye bedre.

Takk for det, håper virkelig det. Til syvende og sist var det jo han som slo opp.. så at han har trang for å være ekkel og stygg mot meg forstår jeg ikke. Prøvde parterapi x2 før brudd men da var det for sent. Mye mulig jeg knakk hans selvtillit det året jeg avviste han. (Orket ikke sex med han mm). 

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes lite om slik oppførsel. Hvis det er slutt, kan man ikke bare gå vært til sitt uten å plage den andre? Hvorfor skal man absolutt prøve å gjøre livet til den andre surt..

Er tankegangen: "Du fikk meg til å føle meg jævlig, så nå vil jeg at du skal føle deg dårlig også"? Primitivt..

Skrevet

Hev deg bare over det. Vet det ikke er så lett, men dette er så typisk eksempel. Her flyttet jeg fra mannen for lenge siden. Han sender meg et par mld i ettertid hvor han må spy ut av seg eder og galle over hvor fæl jeg er, men som jeg visstnok i følge ham  ikke er klar over selv. Jeg ignorerer og svarer ikke. Så går det noen måneder og så får jeg plutselig en mld om at han savner meg og har så mange fine minner... Skriver masse fine ting. Eh? Så når jeg da svarer tilbake at jeg ikke kan ha en kjæreste som... (nevner den særdeles negative egenskapen) så snur han plutselig tvert om og fortsetter med masse negativitet og vrøvl. Så ja, enig med kvinnen fra Rogaland her. Hadde han vært likegyldig og ferdig så hadde han ikke hatt denne trangen til å såre deg!

• Liker 1
Skrevet

Snakk om sola så skriver han plutselig å spør hva jeg og barnet skal gjøre i morgen. Ene dagen er han drittsekk og andre dagen skal han plutselig være venn..😂 splittet personlighet rett og slett 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...