AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har alltid vært ganske spirituell av meg helt siden jeg var liten, men lukket meg ganske godt igjen med årene - om man kan si det slik. Likevel har jeg sett litt forskjellig, hørt, luktet og opplevd ting jeg tolker kommer fra "den andre siden". Har hatt dårlig kontakt med mitt Høyere Selv, og bestemte meg for å tørre og slippe meg mer løs igjen. Ga mye oppmerksomhet til det tredje øyet-chakraet noen dager, og opplevde allerede første seansen (meditasjon) at jeg fikk et enormt press mellom øyenbrynene. Det kribler, presser og pulserer om hverandre. Det er en blanding mellom veldig behagelig og fascinerende, til direkte ubehagelig. Vanskelig å forklare. Merker nå at jeg bare trenger å tenke på det, så kjenner jeg forskjellige fysiske symptomer i hodet. Kjennes nesten ut som øynene er skikkelig slitne, uten at de er det. Jeg ser dog ingenting annet enn forskjellig lysglimt, diffuse skygger som flyter rundt når jeg lukker øynene. En annen opplevelse som var skikkelig merkelig skjedde når jeg fokuserte på kronechakraet (på toppen av hodet). Mediterte og lyttet til musikk, og med ett kjenner jeg at pulsen stiger fryktelig mye. Det bobler og bruser innvendig og jeg merker at jeg får en raskt stigende "opptur". Med en gang jeg blir litt skremt, forsvinner det helt. Noen som har peiling på dette og vet hva det er som skjer? Anonymkode: 46183...e4f
O-M Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært ganske spirituell av meg helt siden jeg var liten, men lukket meg ganske godt igjen med årene - om man kan si det slik. Likevel har jeg sett litt forskjellig, hørt, luktet og opplevd ting jeg tolker kommer fra "den andre siden". Har hatt dårlig kontakt med mitt Høyere Selv, og bestemte meg for å tørre og slippe meg mer løs igjen. Ga mye oppmerksomhet til det tredje øyet-chakraet noen dager, og opplevde allerede første seansen (meditasjon) at jeg fikk et enormt press mellom øyenbrynene. Det kribler, presser og pulserer om hverandre. Det er en blanding mellom veldig behagelig og fascinerende, til direkte ubehagelig. Vanskelig å forklare. Merker nå at jeg bare trenger å tenke på det, så kjenner jeg forskjellige fysiske symptomer i hodet. Kjennes nesten ut som øynene er skikkelig slitne, uten at de er det. Jeg ser dog ingenting annet enn forskjellig lysglimt, diffuse skygger som flyter rundt når jeg lukker øynene. En annen opplevelse som var skikkelig merkelig skjedde når jeg fokuserte på kronechakraet (på toppen av hodet). Mediterte og lyttet til musikk, og med ett kjenner jeg at pulsen stiger fryktelig mye. Det bobler og bruser innvendig og jeg merker at jeg får en raskt stigende "opptur". Med en gang jeg blir litt skremt, forsvinner det helt. Noen som har peiling på dette og vet hva det er som skjer? Anonymkode: 46183...e4f 👌🏼Høres ut som alt er på stell 6
Jacklost Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Jeg tar aldri med nettbrettet på toalettet. Har jeg gått glipp av noe? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 På 27.1.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært ganske spirituell av meg helt siden jeg var liten, men lukket meg ganske godt igjen med årene - om man kan si det slik. Likevel har jeg sett litt forskjellig, hørt, luktet og opplevd ting jeg tolker kommer fra "den andre siden". Har hatt dårlig kontakt med mitt Høyere Selv, og bestemte meg for å tørre og slippe meg mer løs igjen. Ga mye oppmerksomhet til det tredje øyet-chakraet noen dager, og opplevde allerede første seansen (meditasjon) at jeg fikk et enormt press mellom øyenbrynene. Det kribler, presser og pulserer om hverandre. Det er en blanding mellom veldig behagelig og fascinerende, til direkte ubehagelig. Vanskelig å forklare. Merker nå at jeg bare trenger å tenke på det, så kjenner jeg forskjellige fysiske symptomer i hodet. Kjennes nesten ut som øynene er skikkelig slitne, uten at de er det. Jeg ser dog ingenting annet enn forskjellig lysglimt, diffuse skygger som flyter rundt når jeg lukker øynene. En annen opplevelse som var skikkelig merkelig skjedde når jeg fokuserte på kronechakraet (på toppen av hodet). Mediterte og lyttet til musikk, og med ett kjenner jeg at pulsen stiger fryktelig mye. Det bobler og bruser innvendig og jeg merker at jeg får en raskt stigende "opptur". Med en gang jeg blir litt skremt, forsvinner det helt. Noen som har peiling på dette og vet hva det er som skjer? Anonymkode: 46183...e4f Uff, jeg blir så flau av sånne folk som deg... Håper du holder det for deg selv at du driver og mediterer og er opptatt av chakraer osv. Hvis ikke blir du garantert sett på som hun skrullete. Anonymkode: 522a1...edd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg blir så flau av sånne folk som deg... Håper du holder det for deg selv at du driver og mediterer og er opptatt av chakraer osv. Hvis ikke blir du garantert sett på som hun skrullete. Anonymkode: 522a1...edd Sier mest om deg egentlig Anonymkode: af325...e19 7
Kinno Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg blir så flau av sånne folk som deg... Håper du holder det for deg selv at du driver og mediterer og er opptatt av chakraer osv. Hvis ikke blir du garantert sett på som hun skrullete. Anonymkode: 522a1...edd Hvorfor kan ikke folk være opptatt av det de vil og være seg selv?? Hvis noen oppfatter en som skrullete så bør man bytte omgangskrets og finne mennesker lik seg selv. Nå idag blomstrer spiritualiteten og det er mye mer vanlig enn du tror så hold de dårlige holdningene for deg selv. Til TS: Fortsett med det du gjør. Kanskje du har satt igang noe? 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, jeg blir så flau av sånne folk som deg... Håper du holder det for deg selv at du driver og mediterer og er opptatt av chakraer osv. Hvis ikke blir du garantert sett på som hun skrullete. Anonymkode: 522a1...edd Hvorfor er du anonym om alle er enige med deg? Anonymkode: 9d92c...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå