Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #21 Skrevet 31. januar 2017 (endret) 13 timer siden, Athene skrev: Kastet alt for mange år siden, da de installerte fiber her. Betaler for lovlige strømmetjenester. Når det gjelder at serier og filmer går i glemmeboken har jeg ordnet meg et godt system i google sheets, så har full oversikt over alt jeg har sett, hvor langt jeg har kommet (serier) og hva jeg ønsker å se igjen. Å, blir så lei meg når folk kaster DVDer (og CDer). Gi dem til Fretex eller noe. Det er mange av oss som gjerne plukker dem med oss. Endret 31. januar 2017 av Jacklost 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #22 Skrevet 31. januar 2017 Jeg kvitter meg ikke med favoritt-dvdene mine med det første. Barne-dvd-er har vi også mange av. Det er kjekt når barna skal se på TV i kjelleren (vi har ikke tv-signaler der, eller apple TV). Så ser de på dvd-er når vi er på reise, har bærbare DVD-spillere med på flyet på langtur, for eksempel. Det er ikke alltid man har nett-tilgang, og jeg gidder ikke kjøpe nye filmer på itunes når jeg har dem på dvd fra før. Det er uansett ikke plass på min iphone til mer enn noen få filmer, da jeg har altfor mange bilder der. Og det er noe stress med den lagringskapasiteten. Det slipper man å tenke på når man har alt i bokhylla... Hvis jeg vil ha Ringenes herre Extended version-maraton en dag, med norsk tekst, slipper jeg å lete og streame og finne noe med OK lydkvalitet, som bare står og buffrer, eller blir avbrutt midt i. Dersom *alle* verdens filmer var samlet på ett sted som det ikke kostet all verden å abonnere på, med norsk tekst, og mulighet til å velge norsk tale på tegnefilmene (til barna), kunne jeg vurdert det. Anonymkode: 6c59b...e5f
Athene Skrevet 31. januar 2017 #23 Skrevet 31. januar 2017 6 timer siden, Jacklost skrev: Å, blir så lei meg når folk kaster DVDer (og CDer). Gi dem til Fretex eller noe. Det er mange av oss som gjerne plukker dem med oss. Jeg hørte med Fretex - de får mye mer enn de klarer å selge videre, så kaster overskuddet. Men kunne kanskje ha lagt ut på gis-bort. Har dessverre dårlig erfaring med at det stadig gjøres avtaler om henting, som så blir brutt..
Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #24 Skrevet 31. januar 2017 (endret) 35 minutter siden, Athene skrev: Jeg hørte med Fretex - de får mye mer enn de klarer å selge videre, så kaster overskuddet. Men kunne kanskje ha lagt ut på gis-bort. Har dessverre dårlig erfaring med at det stadig gjøres avtaler om henting, som så blir brutt.. Ser den. DVDer har dessverre blitt verdiløse. Husker sånn cirka 2003 da Platekompaniet skulle ha 1000 kr (!!!) for en sesong av Sopranos... nå får man dem for 30 kroner eller noe på Fretex. Og Finn kan være forferdelig, så enormt mange frekke folk der - spesielt om man gir bort. Endret 31. januar 2017 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #25 Skrevet 31. januar 2017 På 30.1.2017 den 16.12, AnonymBruker skrev: Kan ikke du bytte til et annet nick? Alle tror du er den andre Jacklost. Han er legende her inne med det navnet. Anonymkode: fd372...2ec Legende og legende🙄 Det er mange nye her som ikke bryr seg en døyt om den gamle Jacklost. Jeg liker den nye jacklost mye bedre. Hvis det var så viktig med det nicket, så burde han latt være å slette det! Kan ikke dere bare leve med det og move on. Jacklost eier vel ikke KG. Jeez... Anonymkode: ca247...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #26 Skrevet 1. februar 2017 Folk klager over alle som laster ned fra piratebay, men å bruke alle disse watchtv nettsidene har de ingen problem med Hver gang jeg skal se en film ligger aldri den filmen på Netflix, Viaplay osv så da laster jeg den bare ned, ser egentlig ikke problemet. Anonymkode: ef095...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #27 Skrevet 19. februar 2017 På 31.1.2017 den 17.02, AnonymBruker skrev: Legende og legende🙄 Det er mange nye her som ikke bryr seg en døyt om den gamle Jacklost. Jeg liker den nye jacklost mye bedre. Hvis det var så viktig med det nicket, så burde han latt være å slette det! Kan ikke dere bare leve med det og move on. Jacklost eier vel ikke KG. Jeez... Anonymkode: ca247...1ee O.o Anonymkode: d554b...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå