AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hei. Dette kan virke litt rart, jeg er 21 mann, har hatt masse sex, men er singel fortsatt , nå så er jeg på jakt etter en kjæreste, de fleste ber meg tar noen helge turer på barer, men jeg verken røyker eller drikker, så hva er det jeg skal der! Mens alle sitter og drikker øl, skal jeg sitte og se på de da? Hvordan funker det på bar? Er det bare alko de serverer? Prisen- høg/ lav? Hvilken bar anbefaller dere for en student, har også jobb ved siden av, men en bar som er bra der evt eg kan hokke opp med noen?" Oslo" gjerne et sted hvor det ikke er mye bråk. Takk på forhånd 😊 Anonymkode: 5749b...f5a
Gjest carmabell Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Du kan jo feks bestille alkoholfri drink eller alkoholfri øl? Det finnes mange gode alkoholfrie drinker. Så regner jeg med at de fleste steder er det fint mulig å få kjøpt brus også. Pris kommer helt an på hvor du er hen, men for drikke med alkohol pleier pris per enhet å ligge på 80-120kr, alkoholfritt vet jeg ikke, men garantert mye billigere.
Gjest Bossa Nova Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Har du tenkt å gå alene på bar? I så fall kan du gå på en sportsbar der de sender fotballkamper, så har du noe å late som du ser på. Det blir bråkete på alle barer etter et visst klokkeslett, når folk er ferdige på vors. Gå litt tidligere, sett deg ved baren, bestill deg en Munkholm (alkoholfritt øl). Det ser litt lite mandig ut hvis du sitter der med en alkoholfri coctail f.eks.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Hvis du er student i Oslo så er vel det naturlige å spørre noen du studerer med hvor de skal hen. Du vil uansett slite litt med å sjekke opp en jente om du drar helt alene. De fleste som er på bar på kveldstid drikker alkohol, men de vil ha alkoholfrie alternativer og. Hva prisen er for dem vet jeg ikke, men jeg regner med at det heller ikke er billig. Anonymkode: 17492...890
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Ts her. Jeg drikker ikke. Ikke noe øl. Selv om det er alkofritt, dem har jo brus tenker jeg også da. Vil helst gå alene. 😊 Anonymkode: 5749b...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå