Nasken Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hei! Min katt klarte å få en svær og tung eske over seg i dag, og har fått konstantert et lite brudd i haletuppen sin. Dyrlegen ville se an i et par uker, men hvis det ikke bedrer seg, så blir det snakk om å amputere tuppen av halen. I den anledning har jeg to spørsmål: Jeg har forsikring på katten, men det er noen dager karenstid igjen. I forsikringen står det at de ikke dekker noe i karenstiden, men har noen unntak. Er av dem er skade som følger av en ytre traume. Dette er vel det? Er det noen her som eventuelt vet sånn ca. hvor mye en sånn amputasjon kommer på? Dyrlegen mente det ikke var en stor operasjon. Hilsen stresset kattemamma
KaDust Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Dette kan nok forsikringsselskapet og dyrlegen svare bedre på enn oss her inne, men jeg vil anta at forsikringen dekker det utifra hva du skriver her. Da må du kun ut med egenandel. Pris dersom forsikringen ikke dekker det har jeg ingen anelse om. Det kommer an på hvilken veterinærklinikk du gjør det på osv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Jeg klemte tuppen på halen til katten min i vinduet en gang, den ble helt flat helt ytterst. En annen katt jeg hadde fikk plutselig en vinkel på halen helt ytterst, så hun må ha knekt den på et tidspunkt. Vi gjorde ikke noe med noen av dem. Ser ikke hva som skulle "bedre seg" eller være feil med med et brudd ytterst på halen? De belaster jo ikke halen slik som de ville gjort med et bein, så om det gror skjeivt gjør det jo ikke noe. Det ville også være annerledes om det var lenger inn på halen, men helt ytterst ser jeg ikke problemet...? Anonymkode: 3c9f4...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå