Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 er det neon som har noen gode råd, anngående hårfjerning av bikinilinjen??? har lurt litt på og kjøpe meg en ladyshaver med epilator. Noen erfaringer noen?? blir glad for alle svar rundt hårfjerning av bikinilinjen:)
chriztine Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker epilator. Det gjør jæææævli vondt... men så blir resultatet utrolig bra og da!!
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker epilator. Det gjør jæææævli vondt... men så blir resultatet utrolig bra og da!! uff er det så forferdelig?? har aldri prøvd det jeg. hvilken har du??merke?
chriztine Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Akkurat hvor vondt det gjør kommer vel egentlig mye an på hvor tykke håra er og hvor godt de sitter fast. Jeg synes det gjør utrolig vondt, men det er absolutt verdt det! Har Philips Satin Ice. Det følger med en slik sak som man skal legge i frysa og sette på epilatoren før man bruker den. Skal liksom kjøle ned huden, men synes det bare blir pes å bruke den. Vondt gjør det uansett. Jeg anbefaler alle mine venninner å kjøpe en slik epilator. Alle som har prøvd den, er stor-fornøyde! :-)
Crazee Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Eg har same. Gjorde meg klar med denne kjølegeléen og starter-head på epilatoren, sidan det skulle gjera så vondt - og vart nesten litt skuffa. Vondt gjorde det slett ikkje - meir ei stikkande kitling for min del. Med eit par unntak; under armane gjorde det vondt - men så er det ikkje så mykje hår der då. Og då hadde eg nytta til det vanlege epilatorhovudet - og det gjorde ikkje noko meir vondt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 så dere anbefaler ein slik en altså???????????????????????????????????????????????????????????????????? veks håra fort ut igjen aaa??????????????????????????????????
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 så dere anbefaler ein slik en altså???????????????????????????????????????????????????????????????????? veks håra fort ut igjen aaa?????????????????????????????????? Og du går i 2.klasse på barneskolen?
Heidipia:) Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2004 Og du går i 2.klasse på barneskolen? Hihihi
Heidipia:) Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2004 Eg har same. Gjorde meg klar med denne kjølegeléen og starter-head på epilatoren' date=' sidan det skulle gjera så vondt - og vart nesten litt skuffa. Vondt gjorde det slett ikkje - meir ei stikkande kitling for min del. Med eit par unntak; under armane gjorde det vondt - men så er det ikkje så mykje hår der då. Og då hadde eg nytta til det vanlege epilatorhovudet - og det gjorde ikkje noko meir vondt.[/quote'] er det også ladyshaver på den??kunne tenkt meg og hatt det til leggene og sån:)...hvor lenge holder hårene seg borte når du har brukt epilator da??
Crazee Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 Ikkje akkurat ladyshaver - men det er eit barberhovud på òg, slik at håra kan kuttast ned til ein millimeter (trur eg det var - eller litt meir?) før du byrjar å epilere. Kor lenge du er hårfri? Tja, du rykker jo opp håra med rota då, så det held ei stund. Ein månad seier produsenten, og det kan vel stemma sånn nokonlunde. Det varierer nok litt frå person til person. Einaste "problemet" mitt var at eg vart lit raudprikkete på låra (kun låra, og kun framsida. Rart det der) ei stund. Får sjå neste gong, om det vert likeeins då (er ikkje så lenge sidan eg kjøpte min epilator.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå