AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 På sosiale medier og generelt når man er ute omkring, ser man jenter dulle hverandre ned med klemmer, fantastiske ord, hjerteemojis, kysseemojis, superlativer og lovnader om at den andre er verdens beste venn, før de går hvert til sitt og slenger dritt og dolker hverandre i ryggen. Må menn bare godta at man ikke kan stole på partneren? Anonymkode: b3994...af9 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Jeg ser flere voksne kvinner som støtter hverandre og er der for hverandre enn jeg ser det du beskriver Det var ikke engang mye av det der på ungdomsskolen. Omgangskretsen din som er litt spesiel kanskje? Anonymkode: b58fc...5a8 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Tja, som mann er det ikke tillit du bør satse på dersom du vil ha et suksessfult forhold. Pass på at: Du sørger for de materielle godene i livet hennes. Hun vet du ikke er redd for å miste henne. Så lenge du opprettholder de 2, vil hun ha tillit til deg, og du kan stole på henne. Anonymkode: 4ad84...c77 1
KaDust Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Dette er like individuelt blant kvinner som blant menn. Altså, noen gjør det, andre ikke. Nå vet jeg ikke hvor du ser dette, om det er noe du tror du observerer blant folk du egentlig ikke kjenner eller om det er i egen vennekrets - hvis det er det siste ville jeg kanskje sett meg om etter andre venner? Endret 27. januar 2017 av KaDust 1
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: På sosiale medier og generelt når man er ute omkring, ser man jenter dulle hverandre ned med klemmer, fantastiske ord, hjerteemojis, kysseemojis, superlativer og lovnader om at den andre er verdens beste venn, før de går hvert til sitt og slenger dritt og dolker hverandre i ryggen. Må menn bare godta at man ikke kan stole på partneren? Anonymkode: b3994...af9 Derfor jenter hater jenter og menn bare vil ha sex men ikke slå seg ned (dvs er patetiske tapere i følge KG definisjon) Men det finnes jo alltid unntak. Men vent litt mer enn et halv år før du gifter deg. Til du kjenner jenta skikkelig. Se på hvordan hun behandler upopulære menn hun ikke er interessert i, men som er interessert i henne. På hvordan hun behandler dem vil du se om hun er et godt menneske eller ikke. Du lærer virkelig noen å kjenne på hvordan de behandler og omtaler de som det er sosialt akseptabelt å ikke behandle bra
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, som mann er det ikke tillit du bør satse på dersom du vil ha et suksessfult forhold. Pass på at: Du sørger for de materielle godene i livet hennes. Hun vet du ikke er redd for å miste henne. Så lenge du opprettholder de 2, vil hun ha tillit til deg, og du kan stole på henne. Anonymkode: 4ad84...c77 Det klarer de fleste kvinner i dagens Norge utmerket selv. Anonymkode: 9c3ec...c2c 3
Honnikorn Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, som mann er det ikke tillit du bør satse på dersom du vil ha et suksessfult forhold. Pass på at: Du sørger for de materielle godene i livet hennes. Hun vet du ikke er redd for å miste henne. Så lenge du opprettholder de 2, vil hun ha tillit til deg, og du kan stole på henne. Anonymkode: 4ad84...c77 Eller finn deg en dame som har klart seg selv litt i livet, som er fornøyd med livet sitt og tjener egne penger og som er glad i deg og vil ditt beste. Jeg får ikke tillit til en mann hvis jeg er redd for å miste han og hvis han kjøper ting til meg. Jeg får tillit til en mann ved å se på hvordan han behandler f.eks eks kjærester, hvordan han behandler meg når ting ikke er så greit og hvordan han omtaler andre folk. En som man kan diskutere med og ikke krangler med og en som har tillit til meg. 1
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, som mann er det ikke tillit du bør satse på dersom du vil ha et suksessfult forhold. Pass på at: Du sørger for de materielle godene i livet hennes. Hun vet du ikke er redd for å miste henne. Så lenge du opprettholder de 2, vil hun ha tillit til deg, og du kan stole på henne. Anonymkode: 4ad84...c77 Dvs vær en rik mann, finn en gold digger. Ha råd til andre damer ... Ikke sørg for de materielle godene i livet hennes. Sørg for de immatrielle gledene. Om du trenger å forsørge for de materielle godene hennes for at dere skal være sammen er hun ikke verdt å ta vare på.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 24 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Derfor jenter hater jenter og menn bare vil ha sex men ikke slå seg ned (dvs er patetiske tapere i følge KG definisjon) Men det finnes jo alltid unntak. Men vent litt mer enn et halv år før du gifter deg. Til du kjenner jenta skikkelig. Se på hvordan hun behandler upopulære menn hun ikke er interessert i, men som er interessert i henne. På hvordan hun behandler dem vil du se om hun er et godt menneske eller ikke. Du lærer virkelig noen å kjenne på hvordan de behandler og omtaler de som det er sosialt akseptabelt å ikke behandle bra Kvinne her. Jeg trives bra med både kvinner og menn, men jeg trives svært godt sammen med mine medkvinner. Ingenting slår en god jente bestevenn. Forøvrig høres du en smule bitter ut. Anonymkode: e4de8...f1a
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinne her. Jeg trives bra med både kvinner og menn, men jeg trives svært godt sammen med mine medkvinner. Ingenting slår en god jente bestevenn. Forøvrig høres du en smule bitter ut. Anonymkode: e4de8...f1a Det var en smule satt på spissen.. Men det er bra du inkluderte at jeg er bitter for å ufarliggjøre meg Er det noe i posten min du er uenig i? Annet enn at jeg tilsynelatende sier alle jenter er sånn, noe som både du og jeg vet ikke er sant? Er det ikke stor forekomst av det TS sier, og jenter som hater jenter? Og menn som ikke vil slå seg ned? Leste nylig en post her, en av mange, hvor en dame kalte en mann for patetisk fordi han ikke ville dra på kafe med henne. Hun mistenkte dermed at han kanskje ikke var interessert i forhold, men bare sex. Derfor var han patetisk
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: På sosiale medier og generelt når man er ute omkring, ser man jenter dulle hverandre ned med klemmer, fantastiske ord, hjerteemojis, kysseemojis, superlativer og lovnader om at den andre er verdens beste venn, før de går hvert til sitt og slenger dritt og dolker hverandre i ryggen. Må menn bare godta at man ikke kan stole på partneren? Anonymkode: b3994...af9 Jenter er like forskjellige som gutter er det. Velger du en jente/partner med en dårlig (narrsisstisk) personlighet og dårlig moral så får du et helvete. Men går du etter jenter/gutter med en bra moral og empatisk personlighet så får du et bra forhold som kan vare i åresvis. Anonymkode: 37c3d...67c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Er så lei av diss trådene hvor menn prøver å provosere kvinner ved å fortelle hvordan "alle er like", "ingen er til å stole på", "alt de går etter er penger og status" og alt det tøvet dere liker å fortelle dere selv sånn at det ikke føles like kjipt at dere ikke får dere dame selv. "Jeg er en snill type, men jenter liker bare drittsekker". Beklager, men etter hva jeg har lest, virker dere ikke særlig snille. Og for å svare på HI, så er det tris å høre at det er slik kvinner(jenter) i din omgangskrets behandler hverandre, men jeg har heldigvis en helt annen erfaring, så mulig du bare ser etter feil jenter. Evt om de du ser på er veldig unge(ungdomsskole, noen få på VGS). Anonymkode: 36bd2...bed 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 10 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det var en smule satt på spissen.. Men det er bra du inkluderte at jeg er bitter for å ufarliggjøre meg Er det noe i posten min du er uenig i? Annet enn at jeg tilsynelatende sier alle jenter er sånn, noe som både du og jeg vet ikke er sant? Er det ikke stor forekomst av det TS sier, og jenter som hater jenter? Og menn som ikke vil slå seg ned? Leste nylig en post her, en av mange, hvor en dame kalte en mann for patetisk fordi han ikke ville dra på kafe med henne. Hun mistenkte dermed at han kanskje ikke var interessert i forhold, men bare sex. Derfor var han patetisk Jeg synes det er tåpelig av ts, men det kan jo hende at han er i feil miljø. Nei jeg synes ikke det er stor forekomst av det ts sier. Jeg eller andre kvinner jeg kjenner går ikke rundt å hater andre av samme kjønn, bare fordi de er av samme kjønn. Jeg er heller ikke opptatt av at en mann er rik. Å behandle dem som hun ikke er interessert i kan bety så mangt. Hun har i lengre tid høfflig avslått mennene, men de blir frekke og innpåslitne. Skikkelig fæle å ha med å gjøre. Da kan det hende at hun har funnet ut at den mest effektive løsningen er å avslå mennene litt kaldt. Anonymkode: e4de8...f1a
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er tåpelig av ts, men det kan jo hende at han er i feil miljø. Nei jeg synes ikke det er stor forekomst av det ts sier. Jeg eller andre kvinner jeg kjenner går ikke rundt å hater andre av samme kjønn, bare fordi de er av samme kjønn. Jeg er heller ikke opptatt av at en mann er rik. Å behandle dem som hun ikke er interessert i kan bety så mangt. Hun har i lengre tid høfflig avslått mennene, men de blir frekke og innpåslitne. Skikkelig fæle å ha med å gjøre. Da kan det hende at hun har funnet ut at den mest effektive løsningen er å avslå mennene litt kaldt. Anonymkode: e4de8...f1a Du er bare et tilfelle. Verden går ikke rundt deg. Du vet heller ikke hva venninnene dine tenker eller hva som foregår ellers. Jeg har tre søstrer. Alle har hatt problem med dette, og de er greie ellers. Og jeg hører om det ellers, og observerer det ellers. Jeg har ikke sagt at du er opptatt om en mann er rik, eller spurt deg. Du trenger ikke bevise deg selv for meg bare fordi jeg sa at jenter som er opptatt av det ikke er å ta vare på. Tenkte ikke sende tindermelding. Kan være i den sosiale sirkelen f.eks. Trenger ikke å være en innpåsliten type heller. Kanskje nevne interessert var litt dumt. Er de inkluderende og snille ovenfor de de kan slippe unna med å ikke være det er spørsmålet
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 Jeg tenker det samme med menn som er tøffe og bare liker halvnakne babes på Facebook. Blir stressa for at de bare liker det men går etter vanlige meg siden de er desperate? Kjør debatt. Anonymkode: 48c0d...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå