AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hei. Eg er en mann som endeleg har funne dama i mitt liv. Og det er veldig gjensidig. Ho er ei lita dame fra Filippinene, og eg er ein normal nordisk en på 180 i vertikal stilling. Når vi har sex, likar eg veldig godt å bruke god tid med ho. Kyssing og berøring etter alle kunstens reglar. Eg elskar også å bruke lang tid på å suge ho. Gjerne så det går for ho fleire gangar. Når det kjem til det stykket att eg skal trenge inn i ho, får ho alltid så store smerter. Eg har ein penis på 17 cm og normal tykkelse, så det er heldigvis ingen monster. Eg prøver heile tida å vere så forsiktig det går å vere også. Ho er heller ikkje så trang att det skulle ha vore eit problem heller følest det. Ho er også så våt att det nermast renn av ho. Vi har sex så ofte ho klarer. Ho veit ikkje grunne til dette. Er det nokon her som kan komme med tips og råd? Anonymkode: 0b96c...5fb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Ja, send henne til legen. Anonymkode: 52d1d...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har opplevd smerter fordi jeg ikke har vært kåt nok, så vagina ikke har vært klar for sex. Dette har skjedd med kjærsten min til og med, om vi går for fort fram, men om vi tar oss tid, blir jeg utrolig kåt og det er bare godt. Det kan også være noe annet. Greit med en tur til legen. Anonymkode: 204ea...a06 1
Zarina Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 prøv med glidemiddel? Kan være det ikke glir godt nokk selv om hun er våt. Men jeg ville bedt hun gå til legen å sjekke om det ikke er noe. Kanskje hun har tørre slimhinner eller framfall eller noe? Masse lykke til. 1
Gjest Vevila Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Kan hun beskrive hvor, og hva slags smerter hun får? Helsevesenet i Norge har ikke veldig mye kunnskap om sånn, og man kan fort havne i "vaginisme-boksen", ikke at det er noe galt med det hvis det faktisk er vaginisme man har.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Kanskje hun spenner seg? Anonymkode: 23d1e...a4c 1
SlemUlv Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Kanskje du er for lang, og treffer livmorstappen.. Siden ingen av oss her er leger, og ingen av oss vet hvor, når, hvordan hun får vondt. Er det ingen her som kan svare deg. Hun må nesten gå til legen 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 "suge ho"? Er det å suge kvinner et vanlig begrep? Anbefal henne å gå til legen og forklare problemet. Anonymkode: a096b...773 2
cha Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 Høres ganske likt ut som jeg har det. Gikk til utallige leger da dette var et stort problem for både meg og partneren min. Fikk alt fra bedøvelseslrem til paralgin forte. Ikke før under fødsel fant dem ut at jeg har vestibulitt. Ta dere en tur til legen. Hvis de ikke finner noe, var det god hjelp for meg å fokusere på å slappe mer av, tenke på pusten min og å ikke spenne meg. 1
Adelia Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Feil Endret 29. januar 2017 av Adelia
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 På Saturday, January 28, 2017 den 3.43, AnonymBruker skrev: Hei. Eg er en mann som endeleg har funne dama i mitt liv. Og det er veldig gjensidig. Ho er ei lita dame fra Filippinene, og eg er ein normal nordisk en på 180 i vertikal stilling. Når vi har sex, likar eg veldig godt å bruke god tid med ho. Kyssing og berøring etter alle kunstens reglar. Eg elskar også å bruke lang tid på å suge ho. Gjerne så det går for ho fleire gangar. Når det kjem til det stykket att eg skal trenge inn i ho, får ho alltid så store smerter. Eg har ein penis på 17 cm og normal tykkelse, så det er heldigvis ingen monster. Eg prøver heile tida å vere så forsiktig det går å vere også. Ho er heller ikkje så trang att det skulle ha vore eit problem heller følest det. Ho er også så våt att det nermast renn av ho. Vi har sex så ofte ho klarer. Ho veit ikkje grunne til dette. Er det nokon her som kan komme med tips og råd? Anonymkode: 0b96c...5fb 17 cm kan fort bli litt i lengste laget for noen damer, om hun er liten og slank gjør jo det ikke saken bedre, da du jo "kommer lettere til" Norske, mere grovbygde "kaldblodshopper" , tåler ofte litt mere lengde... Anonymkode: b4b77...233
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 22 minutter siden, Adelia skrev: Feil "Enlighten me...." Og du glemte visst å poste som AB denne gangen Anonymkode: b4b77...233
Stina1 Skrevet 29. januar 2017 #13 Skrevet 29. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 17 cm kan fort bli litt i lengste laget for noen damer, om hun er liten og slank gjør jo det ikke saken bedre, da du jo "kommer lettere til" Norske, mere grovbygde "kaldblodshopper" , tåler ofte litt mere lengde... Anonymkode: b4b77...233 Smertene kjem heilt fra starten av også. Ho er oppvarma og godt fuktig. Avslappa og heilt klar. Fra første centimeter eg kjem sakte inn i ho og heile veien. Brukar veldig lang tid, høyrer på ho. Er så forsiktig det går å vere i det heiletatt. Må nok få ho overtalt til å bli med til legen ja. Takk for alle innlegg!!!
Nordvesta Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette Nordvesta, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå