Ainaen Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Et lite spørsmål angående brudesuiten... Jeg og min tilkomne har planer om å leie brudesuite på hotell. Vet noen sånn ca hvilken pris vi kan regne med å betale for dette på et helt greit 3-4 stjerners hotell?? Skal ringe å høre men kanskje noen av dere vet noe?? Lurer også på hvordan praksis er for brudesuite. Må man være ute til klokken 12 dagen etter på samme måte som ved leie av vanlig hotellrom?? Og hvis man tilfeldigvis skulle ønske det, er det mulig å leie suiten til mandag?? Bare lurer litt.... Ellers vil jeg bare si at nå er både kjole og Sjakett i boks:) Er kjempe fornøyd med både brud og brudgom. Skal legge ut link til kjolen senere. Modellen er såpass ny at den ikke er oppdatert på hjemmesidene til Bridalane enda..... :dagensrose:
Cathie Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 vi betaler 2200 (eller var det 2500, er ikke helt 100%sikker) da får vi frukt og champagne på rommet når vi kommer, frokost på rommet dagen etter og må være ute til kl 14. Er ikke noe sånn veldig dyrt hotell det her, men utrolig koslig! Boblebad og to etasjes suite
Gjest Soon Mrs S Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Hei Vi har bestilt suite hos en gangske bra hotell, 2800 pr.natt. ink i prisen er frukt og boblevann, blomster og froost på rommet. Trur dette er vanlig. Men oppdaget at det var lurt i å sjekke litt rundt, fant mange ulike hoteller med ulike priser. Blant annet et hotell som skulle ha 4800 pr natt og vi fikk ikke frokost på rommet engang.... Lykke til da :-)
Cr@sh Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Vi betalte 1500,- inkl frokost, frukt og champagne på rommet... og det var på et ganske fint hotell... til og med på sommeren, hvor det er mest trykk der... Cr@sh
Arwen Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Vi skal hjem vi Forloverne våre pynter og legger god mat i kjøleskapet her. Vi får sove hvor lenge vi vil - slipper å dra med oss klær hjem og å sjekke ut av senga før vi må Perfekt løsning for oss.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Vi skal hjem vi Forloverne våre pynter og legger god mat i kjøleskapet her. Vi får sove hvor lenge vi vil - slipper å dra med oss klær hjem og å sjekke ut av senga før vi må Perfekt løsning for oss. Vi og... Bare at vi skal ordnar mat og pynt og slikt på forhånd då... Trur ein er så sliten etter bryllupsfesten sin at det berre er deilig å komme heim i si eiga seng.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Vi og... Bare at vi skal ordnar mat og pynt og slikt på forhånd då... Trur ein er så sliten etter bryllupsfesten sin at det berre er deilig å komme heim i si eiga seng. Vi også Vi trives så godt i det nye, fine huset vårt så vi vil hjem til vår egen seng.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 Tenkte på å reise rett hjem vi også, men siden vi bor nesten i by og vi mer eller mindre har "lånt" bort leiligheten til slekt så blir det hotell... Tror det kan være vel så deilig å legge seg inn en plass der man kan få ting rett opp i fanget... Slippe å tenke ut så mye liksom:) Skal ringe litt rundt på torsdag tenker jeg. Tidlig ferdig på jobb og alene hjemme!! Tviler ikke på at det er store prisforskjeller nei...
Ainaen Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2004 Tenkte på å reise rett hjem vi også, men siden vi bor nesten i by og vi mer eller mindre har "lånt" bort leiligheten til slekt så blir det hotell... Tror det kan være vel så deilig å legge seg inn en plass der man kan få ting rett opp i fanget... Slippe å tenke ut så mye liksom:) Skal ringe litt rundt på torsdag tenker jeg. Tidlig ferdig på jobb og alene hjemme!! Tviler ikke på at det er store prisforskjeller nei... Jaja....ikke alltid like lett det her....Var meg som la inn dette svaret, og da self. uten å logge meg på.... hihi... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå