AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hvordan planlagte dere i forkant for å treffe eggløsning så godt som mulig timet med reise/flybilletter/åpningstider på klinikk etc, etc? Tok dere alt på sparket ved positiv test eller anslo dere eggløsning og planla reisen på forhånd? Hilsen litt stresset.. Anonymkode: f7d6f...3fc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Stork klinikk forklarer veldig bra på hjemmesidene sine hvordan man kan gjøre det. Anonymkode: 0f875...ca4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan planlagte dere i forkant for å treffe eggløsning så godt som mulig timet med reise/flybilletter/åpningstider på klinikk etc, etc? Tok dere alt på sparket ved positiv test eller anslo dere eggløsning og planla reisen på forhånd? Hilsen litt stresset.. Anonymkode: f7d6f...3fc Dette får du grundig beskjed om når du er i kontakt med klinikken du velger å inngå avtale om å bruke. Anonymkode: fe827...d6b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette får du grundig beskjed om når du er i kontakt med klinikken du velger å inngå avtale om å bruke. Anonymkode: fe827...d6b Jeg har snakket med dem. Men jeg fikk ikke så grundig beskjed. Jeg fikk bare beskjed om å vente på positiv test så ringe dem og booke time, som ville bli samme dag om det var på morgenen og dagen etter om det var på kvelden. Men det sier seg selv at jeg kan få problemer med å komme meg til et annet land, timet med åpningstiden til klinikken og flybillett som må kjøpes på sparket..derfor jeg lurer? Anonymkode: f7d6f...3fc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stork klinikk forklarer veldig bra på hjemmesidene sine hvordan man kan gjøre det. Anonymkode: 0f875...ca4 Ok takk, skal kikke der. Anonymkode: f7d6f...3fc
watermeloon Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Vi har brukt eggløsningstester på ettermiddagene og dratt morgen etter hvis den har blitt positiv. Har bare booka flybilletter og lagt igjen en beskjed på svareren til klinikken om når vi kommer. Blir dyrt å bestille flybilletter sånn dagen før man skal reise, men veldig kjedelig å regne ut når du tror du skal ha eggløsning og så kommer den ikke som du trodde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå