AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Er det bare meg som sliter med å komme frem nå om dagen? Neida, det er ikke glatt, sier folk. Og jeg tror på dem og går rett på rattata utenfor dørstokken og havner på legevakten. Verken gode vintersko eller brodder hjelper. Hva er trikset? Anonymkode: 9566d...4f5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Gode brodder. Anonymkode: 76d62...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Gå som en pingvin, det hjelper i alle fall litt. Anonymkode: adf74...386 5
SunnivaOslo Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Samme her...klarer ikke gå normalt hehe...andre folk går rett ned på bakken,jeg går sakte nedover på siden (på gresset)og må analysere hvert skritt jeg tar om det er is der eller ikke....Hater når det skal være sånn😢 2
Kinno Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Ikke tråkk så hardt på hæla. Det er glatt! 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Samme her...klarer ikke gå normalt hehe...andre folk går rett ned på bakken,jeg går sakte nedover på siden (på gresset)og må analysere hvert skritt jeg tar om det er is der eller ikke....Hater når det skal være sånn😢 Jeg også, men nå er gresset enda glattere enn resten går man uti bilveien så tuter bilistene og tror man går der for moro skyld. Anonymkode: 9566d...4f5 3
Arabella Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 (endret) 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som sliter med å komme frem nå om dagen? Neida, det er ikke glatt, sier folk. Og jeg tror på dem og går rett på rattata utenfor dørstokken og havner på legevakten. Verken gode vintersko eller brodder hjelper. Hva er trikset? Anonymkode: 9566d...4f5 Kjøp sandpapirsåler. De føres i alle skobutikker. De er lette å sette på skoene/støvlene, og du behøver ikke å ta dem av når du skal inn noen steder. Springyard Sandy Brodd M str 38-41, Såler og Brodder - Boots apotek Endret 27. januar 2017 av Arabella 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 7 minutter siden, Arabella skrev: Kjøp sandpapirsåler. De føres i alle skobutikker. De er lette å sette på skoene/støvlene, og du behøver ikke å ta dem av når du skal inn noen steder. Springyard Sandy Brodd M str 38-41, Såler og Brodder - Boots apotek Overraskende at de er utsolgt skal prøve å få kjøpt noen til sommeren så jeg har til neste år. Anonymkode: 9566d...4f5 1
Arabella Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overraskende at de er utsolgt skal prøve å få kjøpt noen til sommeren så jeg har til neste år. Anonymkode: 9566d...4f5 Det er nok bare på det spesielle apoteket. Spør i skobutikker! Der kjøper jeg. De koster rundt 100 kr. og varer i flere sesonger. Endret 27. januar 2017 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Det er nok bare på det spesielle apoteket. Spør i skobutikker! Der kjøper jeg. De koster rundt 100 kr. Har du de med sandpapir bare foran, eller også på hælen? Har prøvd brodder med pigger bare foran, med dårlig resultat. Anonymkode: 9566d...4f5
Arabella Skrevet 27. januar 2017 #11 Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du de med sandpapir bare foran, eller også på hælen? Har prøvd brodder med pigger bare foran, med dårlig resultat. Anonymkode: 9566d...4f5 Disse som jeg skriver om, har sandpapir bare under sålen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som sliter med å komme frem nå om dagen? Neida, det er ikke glatt, sier folk. Og jeg tror på dem og går rett på rattata utenfor dørstokken og havner på legevakten. Verken gode vintersko eller brodder hjelper. Hva er trikset? Er du innvandrer? De fleste nordmenn lærer hvordan man må gå på glatta mens de er små og fallhøyden er lav. Stramme riktige muskler og gå slik at om man sklir så sklir man kontrollert forover på det ene beinet og har det andre klart til å støtte opp bak hele tiden. Vanskelig å beskrive i detalj siden det ikke er noe man gjør så veldig bevisst. Anonymkode: be8a9...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du innvandrer? De fleste nordmenn lærer hvordan man må gå på glatta mens de er små og fallhøyden er lav. Stramme riktige muskler og gå slik at om man sklir så sklir man kontrollert forover på det ene beinet og har det andre klart til å støtte opp bak hele tiden. Vanskelig å beskrive i detalj siden det ikke er noe man gjør så veldig bevisst. Anonymkode: be8a9...e8f Jeg er ikke innvandrer nei, men har aldri klart å gå på glatta forskjellen er da man var liten tok man det ikke så tungt å falle. Anonymkode: 9566d...4f5 3
hjertesukka Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 Hålka var faktisk en av grunnene til at jeg flyttet til et mildt strøk på Vestlandet. 2
Gjest Newroz Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Du må bare gå forsiktig og late som du er en pingvin så går det bra Også er det ikke så dumt å trene litt balanse sånn ellers i hverdagen. Ikke bare for at du skal overleve vinteren, men det er godt for ledda i anklene og knærne
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 ... seriøst?6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du innvandrer? De fleste nordmenn lærer hvordan man må gå på glatta mens de er små og fallhøyden er lav. Stramme riktige muskler og gå slik at om man sklir så sklir man kontrollert forover på det ene beinet og har det andre klart til å støtte opp bak hele tiden. Vanskelig å beskrive i detalj siden det ikke er noe man gjør så veldig bevisst. Anonymkode: be8a9...e8f ... Seriøst? Anonymkode: 1dace...f00 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som sliter med å komme frem nå om dagen? Neida, det er ikke glatt, sier folk. Og jeg tror på dem og går rett på rattata utenfor dørstokken og havner på legevakten. Verken gode vintersko eller brodder hjelper. Hva er trikset? Anonymkode: 9566d...4f5 Å emigrere, til varmere strøk. Gjør som fuglene fly sørover. Anonymkode: 53265...bce 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #18 Skrevet 28. januar 2017 4 timer siden, hjertesukka skrev: Hålka var faktisk en av grunnene til at jeg flyttet til et mildt strøk på Vestlandet. Det var lurt, her på Vestlandet vet vi nesten ikke hva hålke er! Anonymkode: 2aa17...706 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #19 Skrevet 28. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Seriøst? Anonymkode: 1dace...f00 Hvis du har en annen metode som du synes er bedre var ikke dette et spesielt hjelpsomt svar. Anonymkode: be8a9...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #20 Skrevet 28. januar 2017 16 minutter siden, Newroz skrev: Du må bare gå forsiktig og late som du er en pingvin så går det bra Også er det ikke så dumt å trene litt balanse sånn ellers i hverdagen. Ikke bare for at du skal overleve vinteren, men det er godt for ledda i anklene og knærne Lettere sagt enn gjort, hadde nok gått lettere om man som pingvingen hadde kroppen nedpå anklene Anonymkode: 9566d...4f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå