AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Fantastiske nyheter dette. Det ser ut til at det skjer noe nå. Først kvinnen som ble dømt, og nå mannen som ga hunden grisebank som førte til at han knuste skallen på den. Han er nå dømt til 6 mnd fengsel. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/hundepasser-doemt-til-fengsel-var-noedt-til-aa-gi-bikkja-juling/a/23909404/ Anonymkode: c1607...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Dette er et steg i riktig retning! Anonymkode: 6ede4...735 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Denne mannen burde vært innlagt på psykiatrisk, han må jo være livsfarlig for både dyr og mennesker. 6 mnd er bra, men jeg hadde også vurdert så kraftig å ta loven i egne hender her. Anonymkode: 42f20...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Det burde vært dødstraff for dyremishandling,😭. Jeg har alltid, som alle nordmenn vært imot dødsstraff. Ikke lenger! Dyremishandling og pedofili, kort prosess, fangene skulle våknet hver dag i fengselet og ikke vist om dette var deres siste. Jeg hadde meldt meg som bøddel ! Disse menneskene er de verste avskum. Tanken på hva dyr, som denne hunden utsatt for er ulidelig! Det er så ufattelig latterlig lav straff . Anonymkode: ea01b...f6d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne mannen burde vært innlagt på psykiatrisk, han må jo være livsfarlig for både dyr og mennesker. 6 mnd er bra, men jeg hadde også vurdert så kraftig å ta loven i egne hender her. Anonymkode: 42f20...c0f Jeg oppfordrer ingen til å gjøre det! Men vit, jeg vet om folk som har gjort akkurat det. Jeg feller Ikke en tåre for disse, men ler av vissheten . Anonymkode: ea01b...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå