Gå til innhold

Han er helt stille i dag:(

ilga

Anbefalte innlegg

Har datet i to mnd. Snakket hver dag. På tirsdag hadde jeg sagt at jeg ville ut og spise. Han foreslo onsdag men jeg foreslo fredag. Ble litt enig om fredag. Men i dag er han helt stille. Ingen meldinger osv. Føler meg litt såret. Skal jeg nevne det til han når vi snakkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt kontakt og spurt når dere skal treffes da..? Én dag uten kontakt (såfremt man holder avtaler) burde ikke føre til såre følelser, det hender dagene er så travle at man har nok annet å tenke på uten at det betyr at man ikke bryr seg om den man dater.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo avtale idag, så kan du ikke bare ringe å spørre når du skal være klar og når og hvor dere skal møtes? 

Anonymkode: 0e6c8...586

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo å gå ut og spise. Han sa at mulig at han har noe å gjøre. Men kom ikke på hva det var. Vi skulle snakkes før fredag. Men har ikke snakka om det i går. Jeg føler at når jeg foreslår noe og venter på svar så skal det ikke være nødvendig å spørre en gang til. Da er det mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ilga skrev:

Jeg foreslo å gå ut og spise. Han sa at mulig at han har noe å gjøre. Men kom ikke på hva det var. Vi skulle snakkes før fredag. Men har ikke snakka om det i går. Jeg føler at når jeg foreslår noe og venter på svar så skal det ikke være nødvendig å spørre en gang til. Da er det mas

Det er ikke mas. Send en melding eller ring og spør om det blir noe av. Det er virkelig ikke masing. En helt normal ting å gjøre :) 

Anonymkode: 619a2...ba9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ilga skrev:

Bare spør du.  Normalt å spørre for å få svar.  Nei, det er ikke mas. 

Anonymkode: 0e6c8...586

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si at jeg har opplevd lignende flere ganger med en fyr jeg datet litt/var FF med. Vi avtalte å møtes men når det nærmet seg hørte jeg INGENTING og HVER eneste gang måtte JEG ta initiativet. Jeg måtte spørre han rett ut om han virkelig VILLE møte meg og da sa han ja og mente det burde holde. Men jeg trengte og trenger mer bekreftelse enn bare et "ja" flere uker før møtet liksom. Holdte på å bli sprø. Sa at jeg syns det alltid var jeg som tok kontakt og følte at han ikke var like gira men han sa han var gira. Han bare forklarte heller aldri hvorfor an ikke svarte. En gang satt jeg der med nybarberte legger og klar som et egg for å møte han når han kom hjem fra jobb, og så hørte jeg ikke noe!!!!

Anonymkode: 3f5bd...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...