AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har så lite lys over spisestuen min. Rommet består av både stue og spisestue, hvor stue og spisestue er i hver sin ende av rommet. Midt i taket mellom stuen og spisestuen har jeg en lysekrone. Denne lyser godt, men ikke godt nok over spisestuen. Ved sofaen har jeg en stålampe, så her trengs det ikke mer lys. Det jeg lurer på er hvilken type lampe jeg bør gå for over spisestuen? Stuen/spisestuen er ikke alt for stor, så blir det stygt med lysekronen midt i rommet + en lampe over spisebordet? Lampen som allerede er i taket kan ikke flyttes på. Anonymkode: c5fbd...334
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Det burde gå greit det, men jeg ville valgt noe som er helt annerledes enn lysekronen. Noe moderne som gjør lite ut av seg. Anonymkode: 9c142...e98
Serafina. Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 På 27. januar 2017 den 16.45, AnonymBruker skrev: Jeg har så lite lys over spisestuen min. Rommet består av både stue og spisestue, hvor stue og spisestue er i hver sin ende av rommet. Midt i taket mellom stuen og spisestuen har jeg en lysekrone. Denne lyser godt, men ikke godt nok over spisestuen. Ved sofaen har jeg en stålampe, så her trengs det ikke mer lys. Det jeg lurer på er hvilken type lampe jeg bør gå for over spisestuen? Stuen/spisestuen er ikke alt for stor, så blir det stygt med lysekronen midt i rommet + en lampe over spisebordet? Lampen som allerede er i taket kan ikke flyttes på. Anonymkode: c5fbd...334 Det kan bli mye med to taklamper hvis det ikke er så stort rom. Hvorfor kan ikke lysekronen flyttes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå