Gå til innhold

Taklampe både over spisestue OG stue? Too much?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lite lys over spisestuen min. Rommet består av både stue og spisestue, hvor stue og spisestue er i hver sin ende av rommet. Midt i taket mellom stuen og spisestuen har jeg en lysekrone. Denne lyser godt, men ikke godt nok over spisestuen. Ved sofaen har jeg en stålampe, så her trengs det ikke mer lys. 

Det jeg lurer på er hvilken type lampe jeg bør gå for over spisestuen? Stuen/spisestuen er ikke alt for stor, så blir det stygt med lysekronen midt i rommet + en lampe over spisebordet? Lampen som allerede er i taket kan ikke flyttes på. 

Anonymkode: c5fbd...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde gå greit det, men jeg ville valgt noe som er helt annerledes enn lysekronen. Noe moderne som gjør lite ut av seg.

Anonymkode: 9c142...e98

Skrevet
På 27. januar 2017 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lite lys over spisestuen min. Rommet består av både stue og spisestue, hvor stue og spisestue er i hver sin ende av rommet. Midt i taket mellom stuen og spisestuen har jeg en lysekrone. Denne lyser godt, men ikke godt nok over spisestuen. Ved sofaen har jeg en stålampe, så her trengs det ikke mer lys. 

Det jeg lurer på er hvilken type lampe jeg bør gå for over spisestuen? Stuen/spisestuen er ikke alt for stor, så blir det stygt med lysekronen midt i rommet + en lampe over spisebordet? Lampen som allerede er i taket kan ikke flyttes på. 

Anonymkode: c5fbd...334

Det kan bli mye med to taklamper hvis det ikke er så stort rom. Hvorfor kan ikke lysekronen flyttes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...