Gå til innhold

Bytte kjøkkenfronter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å beholde kjøkkenbenk, kum osv, og bare bytte ut selve kjøkkenskapene + hvitevarer. Har kjøpt en leilighet med et kjøkken med fronter jeg ikke er så fan av og ønsker meg drømmekjøkkenet. Noen som har gjort dette? Er det vanskelig? 

Anonymkode: 59199...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vanskelig i det hele tatt- de har fks mye fint på Ikea. Ta mål av de som er der nå og google i vei:ac:

Skrevet

Sjekket ut muligheten for å lakkere? Vi gjorde det, og det ble et helt annet kjøkken. Billigere enn å bytte frontene også. 

Anonymkode: 95325...794

Skrevet (endret)

Vi malte frontene og byttet knagge på skuffer og skap. Litt tidkrevende, men arbeidspizza daglig.

Brukte god tid på fargevalg, veggflis var rosa, gikk likevel bra.

Endret av Atea
Skrevet

Vi byttet akkurat fronter i forbindelse med salg av leiligheten. Ikke noe problem :)

Anonymkode: e2390...c56

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket ut muligheten for å lakkere? Vi gjorde det, og det ble et helt annet kjøkken. Billigere enn å bytte frontene også. 

Anonymkode: 95325...794

Frontene er ikke så fine i utgangspunktet, så blir nok ikke så mye bedre med lakkering.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi byttet akkurat fronter i forbindelse med salg av leiligheten. Ikke noe problem :)

Anonymkode: e2390...c56

Okei, så bra! :) 

Anonymkode: 59199...ed1

Skrevet

Finn utav hvilket kjøkken du har, så du får riktige mål, og gå så til den fabrikanten å se hvilke utvalg de har. Jeg kjøpte nylig brl leilighet, der det var Norema kjøkken, og har nå nye Norema fonter, det ble så fint atte :) 

Anonymkode: eb6ea...e46

Skrevet

Hvilken leverandør har du? Ikea sine fronter er ikke standardmål, så om du ikke har Ikea kjøkken vil de garantert ikke passe :) 

Anonymkode: 02dae...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...