Gå til innhold

Svane zefir, svane saga eller annen anbefaling seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med svane saga, en relativt ny kontinentalseng fra svane etter som jeg forstår?

Trenger ny seng.. plages veldig med kul ned i sengen vi har nå og d er fryktelig plagsomt.  Ammer også i sengen, så vil gjerne ha en seng som er komfortabel fast å gjøre dette i.

Noen som kan anbefale en god seng som d ikke oppstår synkehull i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en Svane Zefir i noen år. Den kjennes veldig deilig ut å ligge i med en gang, men den ble for myk for meg og ga lite støtte til ryggen. Endte opp med å selge den, og nå har jeg madrass fra Ikea😄

Skrevet

Noen som har ikea vallavik kontinental seng...?

Skrevet

Ikke kjøp IKEAmadrass, du vil få dump i senga etter 3 år. Vi har svane zefir på 7.året og den er helt som ny. Fantastisk god seng! 

Anonymkode: e2de1...523

Skrevet
På 29.1.2017 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp IKEAmadrass, du vil få dump i senga etter 3 år. Vi har svane zefir på 7.året og den er helt som ny. Fantastisk god seng! 

Huff.. dump i senga vil jeg fremfor alt unngå. Blir det ikke dette med zefir altså? Hvordan er d når partner snur seg i senga? Blir det "bølger" av dette slik at man merker dette godt? I senga vi har nå er det fryktelig irriterende når mannen beveger på seg...😩

Skrevet
På 31.1.2017 den 15.57, heralita skrev:

Huff.. dump i senga vil jeg fremfor alt unngå. Blir det ikke dette med zefir altså? Hvordan er d når partner snur seg i senga? Blir det "bølger" av dette slik at man merker dette godt? I senga vi har nå er det fryktelig irriterende når mannen beveger på seg...😩

Absolutt ingen dump med Svane Zefiren etter 7 år. Den har "intelligel" må vite ;)

Vår Svane består av 2stk  90cm zefir-rammemadrasser satt på 22 cm høye ben og med en 8 cm tykk hel (180*200) overmadrass på toppen. Da blir det ingen bølger når den andre beveger seg. Eelsker senga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...