AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hei, planlegger en liten Italia tur. Tenker kanskje 2 uker, aldri vært der før. Ønsker og besøke: Roma, Pisa, Vatikanet, Pompeii og Napoli. Vet dere om noen slike pakketurer, hvor alle disse turene er inkludert? Eller om dere vet hvor man kan bestille slike turer på forhånd? :-) Er inne på Restplass.no og kikker litt på turer, men vet ikke hvor det er lurest og bo når jeg ønsker og besøke disse stedene. All tips taes imot med takk :-) Anonymkode: 7e4ed...49f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Og hvor mye tenker dere at det er lurt og ha med i lommepenger? Kunne også vært kjekt og vært på hotell som har basseng eller i nærheten av bademuligheter. Anonymkode: 7e4ed...49f
3ern Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Henger meg med på hotell med basseng. Har vært i Roma i september tidligere, og det var varmt!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Ja det er varmt der på den årstiden altså? Passer meg utmerket. Hvor mange grader vil du tippe at det er der da? Anonymkode: 7e4ed...49f
3ern Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Var i Roma i midten/slutten av september, og da lå vel gradestokken på minst 25 i skyggen. Da er det varmt å trave rundt i en storby, men selvsagt overkommelig.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Høres nydelig ut. Gleder meg stort. Anonymkode: 7e4ed...49f
3ern Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Men nå skal det vel sies at Roma er en by man aldri blir ferdig med. Jeg var der i en fem/seks dager. Vi rakk å se de største severdighetene, og litt shopping. Roma er en stor by med mye kultur, og du siden du vil rekke flere byer vil jeg anbefale deg å planglegge godt (for å rekke alt). Italia har mye fint å by på. 1
Gjest Overrasket Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Fly inn til Pisa, bo der, ta toget til Napoli, fra Napoli kan du ta toget til Pompeii, når du er ferdig der tar du toget til Roma, mens du er i Roma besøker du også Vatikanet, til slutt flyr du hjem fra Roma. For meg er ikke Napoli det helt store, ellers høres det ut som en fin tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå