kenpet Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 (endret) På mandag startet jeg i ny jobb via et vikarbyrå. Jobben går ut på å skru sammen pcer. Jeg har aldri vært borti dette før, så dette er nytt for meg. Jeg så positivt på dette, og synes det er spennende å prøve noe nytt.Jeg har klart å ødelegge 3 deler allerede, så bedriften må bestille nye deler. Han som følger meg opp har ikke blitt sint, men jeg mistenker at han tror jeg er helt inkompetent...Jeg er så forsiktig som jeg kan, men PC-deler tåler visst mindre enn det jeg tror. Føler at jeg gjør mer herverk enn fiksing... Skjønner at jeg ikke bør gi opp etter 1 uke, men det er snakk om kunder sine pcer som blir satt på vent fordi jeg klarer å ødelegge! Koster også bedriften penger. Nå tør jeg nesten ikke å skru pcer, fordi jeg vil ikke ta sjansen på å ødelegge mer. Noen tips til hva jeg bør gjøre? Føler at de ikke har bruk for meg... Endret 27. januar 2017 av kenpet
stian42 Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 De fleste pc deler tåler en del. Men pass på cpu. De pinnsene må behandles forsiktig. Hver litt forsiktig, bruk litt lenger tid og gjør det ordentlig. Så får du heller øke tempo litt etterhver
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Sånt skjer. Det er godt at din overordnede ikke blir sint på deg for å gjøre feil. Du er helt fersk i jobben, og det går seg til. Anonymkode: 33fa7...43a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Alle gjør feil når de er ny, det regner nok sjefen med også. Først uken jeg var i ny jobb ødela jeg en maskin til 75 000... jobbet der i ti år etterpå, og det ble aldri nevnt etter at det sjedde, men guuuud så dum jeg følte meg! Prøv å forbedre deg og vær forsikring, så ordner det seg til slutt Anonymkode: 3207c...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå