Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har spart til langt hår nå men er veldig usikker når det kommer til styling av langt hår. Veldig ofte setter jeg det bare opp i hestehale. Håret mitt er helt slett og veldig bløtt. Er det noen som kan anbefale meg et godt stylingprodukt slik at jeg får litt mere volum og lettere/fyldigere hår. Er hårskum noe for meg?
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Det kommer an på teksturen i håret ditt...er det tykt (tykke hårstrå) eller tynnere? Og hva slags effekt vil du oppnå? Hvis du vil ha volum og litt rufs, er skum bra. Sebastian Fizz XL er veldig bra, men Fructis XXL skal også være kjempebra. Hvis du vil ha glatt hår, er et kremaktig stylingprodukt tingen; her anbefaler jeg Sebastian Smoothing Groomer som roer håret uten at det blir tungt eller fett.
Arkana Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Wella High Hair volumskum gir i allefall meg skikkelig volum, både da jeg hadde langt og nå når jeg har kort hår.
Heidipia:) Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Wella High Hair volumskum gir i allefall meg skikkelig volum' date= både da jeg hadde langt og nå når jeg har kort hår. den bruker jeg:) kjempebra:)
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Har hverken spesielt tynt eller tykt hår men ønsker tips for mere volum og rufs.
Jenni Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Har du prøvd HeadBanger fra Tigi? Det er en voksspray som skal gi kjempevolum og en mer rufsete frisyre. Har ganske tynt langt hår, og denne sprayen gir håret mye mer tekstur, det blir lettere og forme UTEN å bli fett. I tillegg får jeg skikkelig volum. Den er helt rå 8)
lene24 Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Har nettopp kjøpt fructis xxl - og den gir ihvertfall volum!!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 Har du prøvd HeadBanger fra Tigi? Det er en voksspray som skal gi kjempevolum og en mer rufsete frisyre. Har ganske tynt langt hår, og denne sprayen gir håret mye mer tekstur, det blir lettere og forme UTEN å bli fett. I tillegg får jeg skikkelig volum. Den er helt rå 8) KMS har også en slik spray; Paste-Up Spray. Det funker kjempefint, men ikke for helt mørkt hår, som har en tendens til å bli seende matt og ekkelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå